קריפטו

הקריפטו היומי: האם דוג'קוין איבד את המומנטום?

בזמן ששאר המטבעות המובילים רשמו תנודות קלות יחסית ביום של יציבות, דוג'קוין ירד בשיעור משמעותי יותר מכולם במה שעשוי לסמן כי למשקיעים נמאס מהמטבע שאילון מאסק ומארק קיובן ניסו לקדם, אך שכחו ממנו ברגע שיצא ממרכז תשומת הלב
מערכת ice | 
דוג'קוין בירידה (צילום pixabay)
המגמה המעורבת בקרב מטבעות הקריפטו ממשיכה גם היום, עם עליות וירידות קלות במטבעות המרכזיים - אך המגמה הכללית בשוק נשארת חיובית, כאשר לפי אתר CoinGecko יותר מ-12,000 המטבעות הפעילים רשמו עלייה יומית של חצי אחוז ושבועית של תשעה ורבע אחוז, לשווי כולל של 1.18 טריליון דולר, המהווים ירידה של 36% בהשוואה שנתית - אחד הנתונים החיוביים ביותר של החודשים האחרונים. 
ביטקוין רשם עלייה קלה של כרבע אחוז מאתמול, ומאז יום שני שעבר הוא עלה ב-14.4% למחיר של 24,818 דולר ושווי שוק של 479 מיליארד דולר. 
את'ר עלה בשיעור של כ-0.4% ביום ו-14 ושני-שליש אחוז בשבוע, ואיזן את הירידה הקלה של אתמול, למחיר של 1,707 דולר ושווי שוק של 209 מיליארד דולר. 
ביננס קוין הסתפק בעלייה קלה של פחות מחמישית האחוז, שבסך הכל איזנה את הירידה הקלה שלו מאתמול, למחיר של 317 דולר ושווי שוק של 50.1 מיליארד דולר. 
ריפל ירד ב-0.4% ביממה, אך בטווח השבועי הוא נמצא בעלייה של 7.3%, למחיר של 39 סנט ושווי שוק של כמעט 20 מיליארד דולר. 
קרדאנו ירד בשני שליש האחוז ביממה ועלה ב-15% מיום שני שעבר, למחיר של 40 סנט ושווי שוק של 14 מיליארד דולר. 
ודוג'קוין ירד באחוז ורבע ביממה, ועלה ב-8.3% בשבוע, למחיר של 8 סנט ושווי שוק של 11.7 מיליארד דולר, בעוד פוליגון ממשיך להוביל עליו בכמיליארד דולר בשווי השוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה