קריפטו

ממציא האינטרנט מזהיר מפני הקריפטו ומשווה אותו להימורים

טים ברנרס-לי, ממציא האינטרנט, כינה את המטבעות הקריפטוגרפים "מסוכנים" והשווה אותם להימורים, זאת בפרק של הפודקאסט "Beyond The Valley" של CNBC שפורסם בסוף השבוע האחרון
מערכת ice | 
הקריפטו בירידה (צילום shutterstock)
טים ברנרס-לי, ממציא האינטרנט, כינה את המטבעות הקריפטוגרפים "מסוכנים" והשווה אותם להימורים, זאת בפרק של הפודקאסט "Beyond The Valley" של CNBC שפורסם בסוף השבוע האחרון.
בדיון על עתיד האינטרנט, אמר ברנרס-לי כי המטבעות הדיגיטליים הם "רק ספקולטיביים" והשוותה את זה לבועת הדוט-קום, שבה מניות האינטרנט, לרוב ללא עסק מוצק מאחוריהן, היו מנופחות מאוד ויצאו מכלל פרופורציות. ברנרס-לי אמר, עם זאת, כי מטבעות דיגיטליים יכולים להיות שימושיים עבור העברות כספים אם הם יומרו מיד בחזרה למטבע רגיל כאשר הם מתקבלים.
המטבעות הווירטואליים חווים טלטלה אדירה בחודשים האחרונים, כאשר ירידות מטבע חדות מאוד מורגשות מדי יום בכל מטבעות הקריפטו ומסכנות את המשקיעים בטבעות הקריפטוגרפיים, שעתידם בעולם עדיין לא ברור.
מדען המחשבים הבריטי מיוחס על המצאת ה-World Wide Web בשנת 1989. אבל ברנרס-לי לא היה מרוצה מהדרך שבה החזון המקורי שלו לגבי הרשת יצא לפועל. לצד ג'ון ברוס, ברנרס-לי מחפש לעצב מחדש את עתיד האינטרנט באמצעות הסטארט-אפ שלו Inrupt, במטרה לתת לאנשים יותר שליטה בנתונים שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה