קריפטו

יוזמת קריפטו באפריקה: זו המדינה שתנסח חוק שיאפשר סחר במטבעות

הרפובליקה המרכז-אפריקאית מודיעה כי תכנס ועדה בעלת 15 משתתפים שתדון על חוק חדש שיאפשר סחר חוקי בקריפטו במדינה, כל זאת במטרה לזרז את התפתחות הכלכלה המקומית
מערכת ice | 
קריפטו (צילום vecteezy)
מדינה מתפתחת בשם 'הרפובליקה המרכז-אפריקאית' הודיעה היום (ראשון) כי תכנס לראשונה ועדה בעלת 15 משתתפים, נציגי הממשלה, על מנת לדון בהצעת חוק שתאפשר סחר חוקי בקריפטו במדינה. התקווה של הנשיא היא שהדבר יעזור למדינה לפרוץ מגבלות כלכליות, אך כאמור במסגרת חוקית.
על פי הודעה רשמית ששחרר הנשיא של המדינה התקווה היא כי החוק יאפשר קיום של בסיס טוב ליחסים עם חברות הפועלות עם המטבעות הדיגיטליים וכי "גישה לקריפטו תעלים מגבלות כספיות, והמטרה העיקרית באימוץ המהלך היא פיתוח הכלכלה הלאומית".
בוועידה החדשה שתקום ישבו כאמור 15 אישים, בהם נציגים מקצועיים מחמישה משרדים ממשלתיים: משרד הכרייה והגיאולוגיה, משרד המים, הייעור, הציד והדיג, משרד החקלאות, משרד התכנון העירוני ומשרדים נוספים.
במסגרת המטלות השונות של הוועדה הוטל עליה לבחון מסגרת חוקית להפעלת סחר בקריפטו במדינה על מנת לזרז בהקדם את התפתחות הכלכלה במדינה. המדינה הזו היא לא היחידה באזור שיוזמת בתחום ולאחרונה ניגריה קיבלה את אישור הסחר שלה בזירה האירופית לאחר המתנה של שנתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה