קריפטו

הקריפטו היומי: דוג'קוין מתרסק – אבל אין עדיין סיבה לבהלה

המטבע שזינק בחודש האחרון צונח היום ביותר מ-10%, ויתר המטבעות רושמים גם הם ירידות משמעותיות למדי – אך המגמה הכללית עדיין משאירה מקום לאופטימיות

מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
העליות של הימים האחרונים לא היוו, כך נראה כעת, את צפירת ההרגעה לסיום המשבר בשוק הקריפטו כפי שניתן היה לחשוב מההתגייסות של ביננס וגופים נוספים להבטחה שחברות קריפטו יפסיקו לפשוט רגל בקצב של לפחות אחת בחודש, כפי שהיה בחודשים האחרונים. היום חזר השוק לירידות שערים משמעותיות, ואיבד מערכו לפי מעקב CoinGecko 2.7% לשווי כולל של 856 מיליארד דולר בלבד – עדיין 3.5% מעל השווי שלו לפני שבוע, אך 68% פחות מלפני שנה.
ביטקוין ירד בשיעור של 2.3% ביממה למחיר של 16,186 דולר למטבע ושווי שוק של 312 מיליארד דולר. לעומת יום שני שעבר זוהי עלייה קלה של 1.1%.
את'ר רשם ירידה משמעותית יותר, בשיעור של כשלושה אחוזים ושני-שליש ביום, למחיר של 1,170 דולר למטבע ושווי שוק של 144 מיליארד דולר. בהשוואה ליום שני שעבר הוא שומר על ערך גבוה בכמעט חמישה אחוזים.
ביננס קוין, שזינק בימים האחרונים בעקבות פעילותה של הבורסה הגדולה בתחום להבטחת מניעת קריסות עתידיות, נפל בשיעור של כמעט 6.5%, ואיזן מעט את העליות הדרמטיות שלו – אך עדיין שומר על מגמה חיובית בשיעור של 14.4% בשבוע החולף, עם מחיר של 294 דולר למטבע ושווי שוק של 47.3 מיליארד דולר.
ריפל ירד גם הוא בכ-6.5% ביום, ועלה בכ-9% בשבוע, למחיר של 37 סנט למטבע ושווי שוק של 19.1 מיליארד דולר.
דוג'קוין צנח ביותר מעשרה אחוזים ביממה, אם כי הוא עדיין המטבע שרשם את העלייה השבועית הגבוהה ביותר – כמעט 26% - למחיר של 9 סנט למטבע ושווי שוק של 12.6 מיליארד דולר.
וקרדאנו ירד היום ב-4.5% ובשבוע האחרון בחמש מאיות האחוז, למחיר של 30 סנט ושווי שוק של 10.5 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה