קריפטו

רונאלדו משיק קולקציית NFT על רקע הסערה במנצ'סטר יונייטד

"היה לי חשוב ליצור משהו בלתי נשכח וייחודי עבור המעריצים שלי, מכיוון שהם חלק כה גדול מההצלחה שלי", אמר הכוכב
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום freepik, ויקיפדיה/ אנה נסי)
הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו מתכנן להשיק את ה-NFT שלו ביום שישי כחלק משותפות רב שנתית עם Binance, מערכת האקולוגית המובילה בעולם של בלוקצ'יין וספקית תשתיות הקריפטו. "ההשקה נתמכת על ידי קמפיין שיווק עולמי בהשתתפות רונאלדו, במטרה לתת למעריציו היכרות עם Web3 באמצעות NFTs", אמרה Binance בהצהרה לעיתונות.
בהתייחסו להתפתחות, אמר רונאלדו, "היה לי חשוב ליצור משהו בלתי נשכח וייחודי עבור המעריצים שלי, מכיוון שהם חלק כה גדול מההצלחה שלי". קפטן נבחרת פורטוגל הוסיף "עם Binance, הצלחתי ליצור משהו שלא רק לוכד את התשוקה של המשחק, אלא מתגמל את האוהדים על כל שנות התמיכה". אוסף ה-NFT הראשון של כריסטיאנו רונאלדו יושק ב-18 בנובמבר ויכלול שבעה פסלים מונפשים עם ארבע רמות נדירות: סופר סופר נדיר (SSR), סופר נדיר (SR), נדיר (R) ורגיל (N). כל פסל NFT מתאר את רונאלדו ברגע איקוני מחייו, מבעיטות אופניים שמגדירות את הקריירה ועד ילדותו בפורטוגל.
"אנחנו מאמינים שה-metaverse וה-blockchain הם העתיד של האינטרנט", אמר מייסד שותף של Binance ומנהל השיווק הראשי, He Yi. "אנו מתכבדים לשתף פעולה עם כריסטיאנו, כדי לעזור ליותר אנשים להבין את הבלוקצ'יין ולהראות כיצד אנו בונים תשתית Web3 עבור תעשיית הספורט והבידור", הוא אמר. על פי Binance, משתמשים חדשים שיירשמו ב-Binance.com יקבלו תיבת מסתורין של כריסטיאנו רונאלדו, שעשויה לכלול NFTs במהדורה מוגבלת של רונאלדו. קופסאות המסתורין של CR7 זמינות עבור 1.5 מיליון משתמשי Binance הראשונים שנרשמים עם הקוד RONALDO.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה