קריפטו

בגיל 30: מיליארדר הקריפטו התייאש מהפוליטיקה ומסיר את תמיכתו

זה לא רע לאף פוליטיקאי או מפלגה שמיליארדר צעיר, מבטיח ופורץ דרך עומד מאחוריהם. אבל סם בנקמן-פריד, אומר כי הוא יוצא מהתחום מהר מהצפוי. "אין הרבה השפעה אחרי הקמפיין"
מערכת ice | 
סם בנקמן פריד (צילום צילום מסך NasDaily)
מיליארדר הקריפטו סם בנקמן-פריד נסוג מדבריו שהציעו שהוא יוכל להוציא מיליארד דולר או יותר בתמיכה פוליטית למירוץ לנשיאות ב-2024.
במאי האחרון, המיליארדר בן ה-30 אמר בפודקאסט, "מה הבעיה שלך?", כי הוא מצפה לתת "יותר מ-100 מיליון דולר" בבחירות הבאות לנשיאות ושיש לו "תקרה רכה" של מיליארד דולר. בראיון ל-Politico's Morning Money השבוע, מייסד בורסת המטבעות הקריפטו העולמית FTX כינה זאת "ציטוט מטופש".
"אני חושב שהדברים שלי היו די מרושלים ולא עקביים במקרים מסוימים", אמר בנקמן-פריד, שהקים גם את חברת המסחר Alameda Research.
במקום זאת, בנקמן-פריד השקיע השנה כ-40 מיליון דולר בוועדות פעולה ובקמפיינים פוליטיים לקראת בחירות אמצע הקדנציה, כאשר רוב הכסף הזה הולך למועמדים דמוקרטיים. מנכ"ל FTX היה הכוח המניע מאחורי ה-Protect Our Future PAC, שגייס עד כה יותר מ-28 מיליון דולר - ויכול להזיז את המחט במירוצי הבית הקרובים.

אבל לעת עתה, בנקמן-פריד עוצר את הוצאות הקמפיין הפוליטי שלו, ואומר לפוליטיקו, "בשלב מסוים, כשמסרת את המסר שלך לבוחרים, פשוט אין הרבה יותר שאתה יכול לעשות".
"אתה יכול לבזבז יותר זמן על זה, ויותר הודעות, יותר כסף, יותר כל דבר אחר, [אבל] אתה לא משיג שום דבר יותר", אמר לפוליטיקו.
הרגולטורים והפוליטיקאים בארה"ב מפנים יותר ויותר את תשומת לבם למדיניות קריפטו בחודשים האחרונים, שכן מבול של פשיטות רגל והפעלות של בנק קריפטו כרסמו באמון בקבוצת הנכסים המתפתחת.
בספטמבר, למשל, הבית הלבן של ביידן פרסם את תוכנית המתאר הראשונה שלו אי פעם על איך צריכה להיראות רגולציית קריפטו בארה"ב - כולל דרכים להילחם בהונאה בתחום הנכסים הדיגיטליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה