קריפטו

המיליארדר מייסד FTX מאמין שמשבר הקריפטו הסתיים

סם בנקמן פריד מושיט יד לחברות הקורות, אפילו מכספו הפרטי, ומאמין כי משבר הקריפטו הגדול כבר מאחורינו
מערכת ice | 
סם בנקמן פריד (צילום צילום מסך NasDaily)
הגרוע ביותר בגזרת מטבעות הקריפטו, ששלח אסימונים לצנוח וגרם לקריסת כמה חברות - הסתיים, אומר היזם והמיליארדר סם בנקמן-פריד, מייסד FTX, בראיון לרויטרס אמש (רביעי).
היזם אמר שלבורסה שלו עדיין יש "כמה מיליארדים" בהישג יד כדי לבלום עוד יותר את המהומה בין הנכסים הדיגיטליים והחברות הסוחרות בהם, שלדבריו נחוצה לטובת השוק.
ההערות האחרונות של SBF מגיעות לאחר שהוא הוציא עד 250 מיליון דולר על חברות כמו ברוקר הקריפטו וויאג'ר דיגיטל, שהגישה בקשה לפשיטת רגל ביום רביעי, ופלטפורמת ההלוואות BlockFi. בנקמן-פריד טוען זמן רב שהוא יתערב כדי להבטיח שמטבעות קריפטוגרפיים, והשוק הרחב יותר, ישרדו את השפל האחרון שגרם לביטקוין לצנוח הרחק משיא כל הזמנים שלו, 69,000 דולר, מתחת ל-20,000 דולר החודש.

חברת Alameda Research של SBF העניקה לוויאג'ר דיגיטל הלוואה של 200 מיליון דולר, לאור נפילתה של וויאג'ר לאחר שקרן הגידור Three Arrows Capital לא קיבלה הלוואה מהחברה. ובנקמן-פריד הולך אפילו רחוק יותר מאשר לכתוב צ'קים. FTX השיקה את FTX Ventures בינואר, זרוע של הבורסה עם 2 מיליארד דולר בניהול שמטרתה לחלץ מיזמים קורסים.
הנכונות שלו להעמיד מזומנים דחפה חלק מהתעשייה לתייג אותו " ג'יי. פי. מורגן החדש" (האיש כמובן, לא החברה). SBF הוסיף כי רשימה הולכת וגדלה של חברות ביקשו עזרה בשבועות האחרונים, ומוסיף גם שבמקרים מסוימים הוא משתמש בכסף שלו. הוא אמר שזו לא באחריותה הבלעדית של FTX לתת יציבות לשוק מכיוון שלחברה "יש בעלי מניות, אבל חובה עלינו לעשות דברים סבירים כדי לסייע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה