קריפטו

הקריפטו היומי: את'ריום עולה, אבל עדיין מחכה לפריצה הגדולה

פתיחת שבוע אופטימית בשוק הקריפטו, כאשר כל המטבעות בסימן של עלייה מתונה. מי חווה את הזינוק הגדול ביותר?
מערכת ice | 
את'ריום (צילום pexels edit ice)
מיליוני מאמרים נכתבו בחודשים האחרונים לקראת המיזוג הגדול של עולם הקריפטו, בסופו המטבע השני בגודלו בשוק, את'ריום. ביממה האחרונה המטבע המשיך לעלות, אך זה לאחר שבוע דואלי, שעוד לא סיפק את מה שציפו לראות מחזיקי המטבע. 
האת'ריום רושם ביממה האחרונה עליה של 3.27%, ושוויו עומד על 1336 דולר. כאמור, רבים האמינו שהשינוי הדרמטי לכרייה חסכונית בחשמל יביא איתו עליות גדולות יותר. 

ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, רשם עלייה יותר קלה בשיעור של 1.71 אחוז למחיר של 19,083 דולר למטבע ושווי שוק של 365 מיליארד דולר.
ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, כמעט באותו מצב, ורשם עלייה בשיעור של 1.97 למחיר של 276 דולר ושווי שוק של 44.6 מיליארד דולר. זאת לאחר בשבוע האחרון הוא איבד מערכו כשני אחוזים ושליש.
 
ריפל, המטבע שהיה נתון בשנתיים האחרונות במרכזה של תביעה שכל השוק עקב אחריה בדריכות, ממשיך לזנק בעקבות דרישת הנציבות האמריקאית לניירות ערך (SEC) והחברה המנהלת אותו מבית המשפט להוציא פסק סופי שישים סוף לסאגה. היום הוא רשם את העלייה המשמעותית ביותר בקרב המטבעות המוכרים, 5.35%, ומחירו כעת עומד על חצי דולר למטבע. שווי השוק שלו הוא 24.6 מיליארד דולר.
קרדאנו הוסיף לערכו 2.35% ביממה האחרונה, למחיר של 46 סנט למטבע ושווי שוק של 15.7 מיליארד דולר.
אחרון חביב הוא הדוג'קוין שעלה ב-3.71% ביממה האחרונה וירד בשניים ורבע אחוזים בשבוע האחרון, מה שהעלה את מחירו ל-6 סנט למטבע והביא את שווי השוק הכולל ל-8.5 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה