קריפטו

עומר אדם, לידיעתך: רק 2% מהאמריקאים רכשו NFT

בשנים האחרונות מטבעות ה-NFT נכנסו חזק מאוד לשוק העולמי. בחלק גדול מתעשיות ההשקעות והבידור, למשל עומר אדם שרכש NFT של קוף במאות אלפי דולרים, זה נחשב כהשקעה משתלמת שתניב לכם רווחים בעתיד, אבל מתברר שמידת הפופולריות הממשית של הסקטור היא אפסית למדי
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
בשנים האחרונות מטבעות ה-NFT נכנסו חזק מאוד לשוק העולמי. בחלק גדול מתעשיות ההשקעות והבידור, למשל עומר אדם שרכש NFT של קוף במאות אלפי דולרים, זה נחשב כהשקעה משתלמת שתניב לכם רווחים בעתיד, אבל מתברר שמידת הפופולריות הממשית של הסקטור היא אפסית למדי.
לפי נתונים חדשים שנאספו במכון המחקר Pew, מחצית מהאמריקאים שמעו על קיומם של ה-NFT, אבל רק 2% מהם (ו-6% מהבוגרים מתחת לגיל 30) רכשו אותם. לפי המחקר, , 49% מהאמריקאים הבגירים שמעו לפחות קצת על NFT, מתוכם 11% סיפרו ששמעו הרבה על הנושא.
69% מהאנשים בקבוצת הגיל 18-29 אמרו ששמעו לפחות קצת על NFT בהשוואה ל-56% בקרב קבוצת הגיל 30-49 ו-36% בקרב בני ה-50 ומעלה. עוד נטען במחקר כי ישנה סבירות גבוהה יותר שגברים יודו ששמעו על NFT לעומת נשים. בנוסף, שני שלישים מהאמריקאים בעלי ההכנסה הגבוהה שמעו על NFT, כשבקרב בעלי ההכנסה הבינונית הנתון עומד על 51% ובקרב בעלי ההכנסה הנמוכה על 36%. מה שכן משותף לכל הקבוצות הוא שמעטים מאוד כאמור רכשו אותו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה