קריפטו

למבורגיני משיקה NFT חדש: "מתחיל בירח"

מותג מכוניות הספורט למבורגיני הודיעה על השקת NFT חדש: "מסע וירטואלי שמתחיל בירח"  , "אוסף שהינו בלעדי באמת"
מערכת ice | 
למבורגיני (צילום lamborghini.com)

לאחר שני פרויקטי ה-NFT שכבר בוצעו, "למבורגיני", בשיתוף עם NFT PRO™ ו-INVNT.ATOM™, הודיעו כי יצאו  ל"מסע וירטואלי שמתחיל בירח, חוצה את החלל וממשיך למקומות ידועים היטב ברחבי העולם".

ב"הרפתקה" החדשה הזו, מכוניות הספורט של המוצג, יוצבו במקומות ציבוריים, ויאספו NFT חדשים מדי חודש, במשך שמונה חודשים, עד מרץ 2023. האוסף יורכב מארבעה NFT שיפורסמו בכל חודש למשך ארבעה ימים ברציפות, ויהיו זמינים לרכישה למשך 24 שעות בלבד. ה-NFT הרביעי יהיה זמין במהדורה מוגבלת בת 63 יחידות בלבד. בסוף הקמפיין, רק מי שירכוש את כל ה-NFT החודשיים שיונפקו - שלושת ה-NFT הרגילים או שלושה רגילים יחד עם המהדורה המוגבלת - יקבל NFT מיוחד.

 
כדי לתגמל נאמנות במהלך הקמפיין, יסופקו במהלכו הפתעות בלעדיות נוספות, כולל יצירת אמנות דיגיטלית בידי קבוצת Centro Stile של למבורגיני שהופקה עבור הקמפיין של The Epic Road Trip, ותוענק לכל מי שירכוש שני אוספים חודשיים שלמים. מי שישלים את רכישת ארבעת החודשים הראשונים יקבל הזדמנות להשתתף בסיור מיוחד במטה בסנט'אגתה בולונזי בבולוניה.

 
"נאמני למבורגיני וחובבי מטבעות קריפטוגרפים יופתעו מהסדרה הבאה של ההשקות שתגיע לשיא בחשיפה מאוד מיוחדת במרץ הבא", אמר כריסטיאן פרי, מנכ"ל NFT PRO™, שותף ההשקה של למבורגיני ומומחה בפעילות מול צרכני Web3. "אנו נרגשים להמשיך את השותפות שלנו עם למבורגיני על ידי הצעת אוסף NFT זה שהינו בלעדי באמת".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה