קריפטו

הקופים באים: משחק ה-NFT החדש שתתפעל באפ טכנולוגיות

באפ טכנולוגיות עולה על רכבת ה-NFT ומשתפת פעולה עם משחק MonkeyLeague
מערכת ice | 
MONKEY LEAGUE AND BUFF (צילום יחצ)
חברת באפ טכנולוגיות (Buff.game), שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם, ולאחרונה דיווחה על הנפקת הון בהיקף של כ-11 מיליון שקל, מודיעה על שיתוף פעולה עם משחק הבלוקצ'יין המוביל MonkeyLeague. 
MonkeyLeague הינו משחק אשר משלב דמויות של קופים המשחקות כדורגל. משחקים מתקיימים בין שתי קבוצות, כשבכל אחת 4 קופים משחקים בעמדות התוקף, המגן, הקשר והשוער. מאנקי ליג משלבת משחק בעל ערך גבוה, משחק רב-משתתפים בטכנולוגיית בלוקצ'יין על רשת Solana  ,NFTs, ומטבעות מבוזרים כדי לספק משחק כדורגל מרגש, מבוסס תורות, במתכונת של -PLAY-TO EARN. דמויות הקופים הן בעצם NFTs, ומשתמשים הרוצים לשחק יכולים לרכוש דמות או מספר דמויות שיהיו בלעדית להם. במהלך המשחק הדמויות מתפתחות והמשתמשים יכולים להרוויח פריטים הרלוונטיים למשחק כמו גם מטבע MBS$ אשר נסחר בכמה מבורסות הקריפטו הגדולות בעולם."

במסגרת השיתוף פעולה, MonkeyLeague תייצר קולקציית דמויות חדשה בהשראת באפ טכנולוגיות, שימכרו על ידי MonkeyLeague כ-NFTs למשתמשים, כמו גם טורנירים עתידיים במשחק. חברת MonkeyLeague רוכשת את הזכות למיתוג מדי המשחק של הדמויות שלהם וכמו כן יזכו לחשיפת המשחק שלהם לקהילת המשתמשים העולמית של באפ.
עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות: "שוק המשחקים על גבי הבלוקצ'יין מתפתח במהרה והדרך הטובה ביותר בשביל באפ לבדוק את הפוטנציאל של התחום היא דרך שיתופי פעולה בדומה לשת"פ הנוכחי עם MonkeyLeague.  באפ תשתמש  בפלטפורמה שפיתחה על מנת לחשוף את מליוני המשתמשים שלה למשחקים חדשים ולהמשיך להוביל כפלטפורמה חדשנית לקהילת הגיימרים העולמית."
 
אורן לנגברג, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה ב- Monkey League: "ל-MonkeyLeague יש חזון חסר תקדים למשחקי web3 ושום דבר לא יעצור אותנו מלהגשים אותו. אנו מחפשים כל הזמן לשתף פעולה עם הטובים ביותר שתומכים בחזון זה ו-BUFF היא שותפות אסטרטגית שתהווה את הגשר הראשון בין web2 ל-web3. אנחנו נרגשים מעבר למה שצופן העתיד עבור השותפות הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה