קריפטו

כוכב קריפטו עולה? זה המטבע שזינק היום בעשרות אחוזים

בזמן שהמטבעות הגדולים בשוק נמצאים במגמת ירידה כואבת, בהמשך הרשימה ניתן למצוא כמה כוכבים עולים. המטבע הבא צמח בעשרות אחוזים ביממה האחרונה, זו המגמה שרשם מתחילת דרכו
מערכת ice |  1
קריפטו (צילום vecteezy, pixabay)
ZoidPay היא חברה המתמקדת באימוץ המוני של מטבעות קריפטוגרפיים, ולפני שנה השיקה פלטפורמה שבה צרכנים יכולים לקנות באמצעות הנכסים הדיגיטליים שלהם מכל קמעונאי גדול ברחבי העולם, כולל אמזון, איביי ועליבאבא. במילים אחרות, המטבע ZoidPay: חלוץ לאימוץ מיינסטרים קריפטו.
לפני כמעט שנה הושק המטבע של הפלטפורמה, וב-24 שעות האחרונות, המטבע הזה זינק בכמעט 30%, ועלה ממחיר של 0.45 למחיר של כמעט 60 סנט. החדשות הטובות בסיפור הזה, הן שלא מדובר בתופעה זמנים, כי מאז ההשקה של המטבע, הגרף שלא מסמן עלייה מגמתית
ZoidPay שואפת לענות על הדרישה ההולכת וגוברת על ידי מינוף פתרון המסחר האלקטרוני שלה כדי להביא את ההוצאות הקמעונאיות של קריפטו למיינסטרים, ולהגביר את האימוץ בתהליך. ZoidPay משלבת קניות עם יציבות ושילובי DeFi אחרים, ויוצרים חווית משתמש ייחודית ומותאמת אישית. משתמשים יכולים ליהנות מהטבות משופרות, כגון קריפטו קאשבק, הלוואות, גישה לשוק העולמי ועוד, מה שמוסיף מימד חדש לגמרי לחוויית הקנייה שלהם.
הפיתוח הבא של ZoidPay יהיה השקת תוסף Google Chrome ו-Marketplace. זה יאפשר למיליוני אנשים לקנות כל דבר מכל מקום בעולם באמצעות מטבעות הקריפטו שלהם, רק על ידי חיבור הארנק הקיים שלהם. ZoidPay הוא מחליף משחקים פוטנציאלי לחובבי הקריפטו היומיומיים שמחפשים פתרון בטוח ופשוט לשימוש בנכסים הדיגיטליים שלהם להוצאות יומיומיות.
משתמשי ZoidPay יוכלו לקנות מחשב נייד חדש מאמזון עם ביטקוין, לשלם את המנוי שלהם לנטפליקס עם BNB, או לקנות מצרכים שבועיים עם Ethereum. חנויות לבנים וטיט יכולות לקבל בקלות תשלומי קריפטו פשוט על ידי הורדת ארנק ZoidPay שהופך כל סמארטפון לקופה, תוך ניצול היתרונות של המערכת האקולוגית.
בינתיים, המטבע מדורג במקום ה-298 בטבלת המטבעות המובילים, ושווי השוק שלו עדיין קטן, עם 172,919,117 דולר והמחיר שלו אחרי הזינוק היומי עומד על 0.59 דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחליף משחקים? (ל"ת)
    גוגל טרנסלייט 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור