קריפטו

הלם בקריפטו: כך הרוויח מיליון דולר ממכירת NFT

אמן צעיר מקליפורניה מצא את עצמו בתחילת מגיפה הקורונה ללא הכנסה והחליט להצטרף לשוק נכסי האמנות הדיגיטליים הצומח. כשהוא גילה כמה הרוויח בניסיון הראשון - הוא היה המום
מערכת ice | 
NFT (צילום freepik)
קאם רקאם, אמן בן 42 מקליפורניה הגיעה ל-NFT במקרה, אחרי שמכירות פריטי האומנות שלו ירדו דרסטית מאז תחילת משבר הקורונה. עד 2021, מרבית הכסף שרקאם הרוויח ממכירת פריט אמנות משלו היה 11,000 דולר עבור פריט ציור ופיסול שמכר ב-2015. אבל זה השתנה במהירות לאחר שרקאם התחיל ליצור אמנות דיגיטלית כ-NFTs.
רקאם סיפר על המעבר לאומנות דיגיטלית ל-CNBC וסיפר כי הוא ראה את ההצלחה של אוספי אמנות NFT פופולריים, כמו Bored Ape Yacht Club ופרויקט NFT בשווי 69 מיליון דולר של Beeple, והחליט שזה יכול להיות מקום מהנה - ומשתלם – גם עבורו להתחיל לחקור את האפיק הזה.
"הבנתי שאתה יכול לראות את כל הלקוחות שלך בבלוקצ'יין בו-זמנית, אתה יכול להתחיל לעשות עם זה כמה דברים מעניינים", אומר רקאם ל-CNBC Make It. "התחלתי לקבל כמה רעיונות מטורפים".
ההשקה שלו למכירת אמנות דיגיטלית החלה כאשר ראקם פנה לעמוד ממים פופולרי באינסטגרם בשם @wallstmemes ושאל אם הם רוצים לשתף פעולה באוסף NFT. הם הסכימו ורקאם יצר אלפי איטרציות של שור מצויר בנושא וול סטריט.
האמן עיצב את נכסי האמנות הדיגיטליים ודף הממים הגדיל את המכירות על ידי הפצת הבשורה בערוצים דיגיטליים שונים. בסופו של דבר, השת"פ הזה גרר מכירה של כל האוסף בם ה-10,000 NFT ב-32 דקות מרגע ההשקה ב-27 באוקטובר 2021.
"בחמש הדקות הראשונות, כ-2,250 מהם נעלמו", אמר רקאם. "אבל אז הבנתי שבדקה שמונה או תשע סיימנו יותר מחצי הדרך. התחלתי לחשוב, 'אלוהים אדירים, אנחנו הולכים למכור את הדבר הזה".
האוסף היה שווה 660 את'ריום, שהשתווה ל-2.6 מיליון דולר בזמן המכירה (נכון ליום שישי, הסכום הזה יהיה שווה יותר ל-1.7 מיליון דולר). ובכל זאת, הקיצוץ של רקאם באותו היום היה 738,593.97 דולר.
רקאם אומר שהוא חגג על ידי שתיית שמפניה ומוזיקה רועמת בביתו בהנטינגטון ביץ'. "די התבאסתי, התחלתי לצרוח. התקשרתי לאנשים, צעקתי לטלפון, הדלקתי סיגר בבית ופתחתי בקבוק שמפניה. השכנים כנראה חשבו שזה סוג של זעם, אבל זה היה רק אמן אחד שעובר למדיום חדש", הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה