קריפטו

דוח חדש חושף: מה קרה עם הביטקוין של טסלה?

בתחילת החודש חילקה טסלה את 11.5 אלף הביטקוין שלה בשווי 780 מיליון דולר על פני שבעה ארנקים ועוררה ספקולציות לגבי תכלית ההעברה
מערכת ice | 
סייברטראק (צילום shutterstock)
מוקדם יותר החודש העבירה ענקית הרכבים החשמליים טסלה של אילון מאסק את כל הביטקוין שברשותה, בשווי 780 מיליון דולר, לארנקים לא מוכרים. ב-15 באוקטובר, טסלה חילקה את 11,509 הביטקוין שלה בין שבעה ארנקים חדשים, כאשר כל אחד מהם מחזיק בין 1,100 ל-2,200 ביטקוין. שני הארנקים הגדולים ביותר קיבלו את הנתחים המשמעותיים ביותר, בשווי של 142.2 מיליון דולר ו-128.1 מיליון דולר, בהתאמה.
סדר הגודל של ההעברה עורר חששות מפני אפשרות של דליפת שוק וגרר גל ספקולציות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו X. עם זאת, חברת ניתוח הבלוקצ'יין ארקהם אינטליג'נס, מעריכה כי התנועות הן ככל הנראה חלק מרוטציה שגרתית ולא מכירה או פירוק. על פי נתונים שהגיעו לידי ארקהם, לא בוצעו עסקאות ביטקוין נוספות מארנקים אלה מאז ההעברות, כלומר טסלה ככל הנראה לא מכרה אף אחת מהחזקותיה. טסלה לא חשפה את הסיבה מאחורי ההעברות.

כמו כן נראה שההעברות לא השפיעו לרעה על מחיר הביטקוין, שעלה ב-5% ל-$69,220 עד ה-21 באוקטובר, לפני שנסוג מעט ל-$67,600, כך לפי נתוני CoinGecko.
אם בארקהם מעריכים את המצב נכונה, טסלה היא עדיין בין המחזיקות הגדולות ביותר בביטקוין בקרב חברות מסחריות, אחרי מרתון דיגיטל, מיקרוסטרטג'י  ו-Riot Platforms.  טסלה רכשה לראשונה ביטקוין בפברואר 2021 עם רכישה של 1.5 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה