קריפטו

24 שעות דרמטיות לאת'ריום: הלוויתנים נפטרו מכמויות ענק בתוך יממה

לוויתני קריפטו מכרו את'ריום בהיקף עצום של 151 מיליון דולר תוך 24 שעות; המכירה המאסיבית מגיעה לאחר ירידות במטבע ועלולה לעכב את התאוששותו; 64.5 אלף ETH נמכרו תוך יום
שרון בירקמן | 
אתריום (צילום freepik)
במהלך 24 שעות שוק הקריפטו חווה פעילות מכירה בהיקפים עצומים מצד לוויתני את'ריום (ETH). הפעילות האינטנסיבית עלולה להשפיע על מחירי המטבע באופן משמעותי.
בשבוע האחרון לוויתני את'ריום ביצעו סדרת מכירות בהיקפים גדולים שכל אחת מהן עלולה לשנות את מאזן השוק. 

לוויתן אחד העביר 39,999 ETH (כ-93.5 מיליון דולר) מארנק פרטי לבייננס, מה שמעיד על מכירה פוטנציאלית ולחץ להורדת המחיר. לוויתן נוסף העביר 14,588 ETH (כ-34.2 מיליון דולר) לקוין בייס, מה שמעורר גם הוא חשש למכירה קרובה. לוויתן שלישי העביר 10,000 ETH (כ-23.3 מיליון דולר) לבייננס. 
בסך הכל, ב-24 השעות הדרמטיות נמכרו 64,587 ETH המוערכים בכ-151 מיליון דולר. מכירות רחבות היקף כאלה עלולות לעכב את ההתאוששות האחרונה במחיר את'ריום ולהוביל לתיקון נוסף. העברת כמויות גדולות של ETH לבורסות מגבירה את הלחץ על המוכרים ועלולה לגרום לירידות. 
תנועות מצד לוויתנים נחשבות לרוב לסמן של שינויים בשוק ועשויות להצביע על שינוי כיוון בשוק הקריפטו. עם זאת, ייתכן שהמכירות נובעות מצרכים נזילים או אסטרטגיות גיוון תיק השקעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה