קריפטו

"נשיא הקריפטו": טראמפ מציג סדרת NFT חדשה

דונלד טראמפ מציג סדרת NFT חדשה בשם "America First Collection" בניסיון לעורר את קהילת הקריפטו לקראת הבחירות הקרובות. עם כרטיסים דיגיטליים מיוחדים ואפשרות לרכוש פריט מעימות נשיאותי, האם המהלך הזה יסחוף את הבוחרים? כל הפרטים על מאמצי טראמפ
רפאל בן זקרי | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
דונלד טראמפ הכריז על סדרה חדשה של כרטיסי מסחר דיגיטליים (NFT), בניסיון לחזק את תמיכתם של מצביעי הקריפטו בבחירות הקרובות בנובמבר. בסרטון פרסומת שפורסם ברשת החברתית Truth Social, טראמפ הציג את עצמו כ"נשיא הקריפטו.
הכרטיסים הדיגיטליים החדשים, בשם "Series 4: America First Collection," מציגים 50 תמונות מעוצבות של טראמפ עם כיתובים כמו "הגדול מכולם" ו"אמריקה חזקה". תומכיו יכולים לרכוש כל כרטיס ב-99 דולר, ואילו רכישה של 15 כרטיסים ומעלה מזכה את הרוכשים בגרסה פיזית עם פריט מהחליפה שלבש בעימות נשיאותי.
לאורך השנים, עמדתו של טראמפ כלפי קריפטו השתנתה. בעוד שב-2021 הגדיר את הביטקוין כ"תרמית", עד 2024 הוא שינה את עמדותיו ותמך בהפיכת הקריפטו למרכיב אסטרטגי בארה"ב, ואף מכר 44,000 כרטיסי NFT ראשונים בתוך יומיים. במקביל, טראמפ ממשיך לעודד את קהילת הקריפטו, עם מיזם חדש בשם "World Liberty Financial" שנמצא תחת ניהול בניו. המיזם זוכה לתשומת לב, אך פרטים נוספים עליו עדיין חסרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה