קריפטו

הרשויות בארה"ב נגד הונאות הקריפטו: זה הצעד הבא נגד הפושעים

בזמן שהונאות קריפטו צוברות תאוצה, הסוכנויות הפדרליות בארה"ב מגבירות את מאמציהן להילחם בתרמיות אלו ולמנוע פגיעה נוספת באזרחים תמימים, תוך נקיטת צעדי מניעה משמעותיים. האם שיתוף הפעולה המורחב יצליח להגן על האזרחים?
רפאל בן זקרי | 
הונאות קריפטו בארה"ב (צילום freepik, shutterstock)
בזמן שהונאות קריפטו צוברות תאוצה עם עלייה חדה במספר הקורבנות, הסוכנויות הפדרליות בארה"ב מגבירות את מאמציהן להילחם בתרמיות אלו ולמנוע פגיעה נוספת באזרחים תמימים. בשבוע שעבר התקיימה ועידת מאבק בתרמיות קריפטו, בה השתתפו מספר סוכנויות פדרליות, ביניהן ה-FBI והרשות לניירות ערך האמריקנית (SEC), במטרה להילחם בתופעה, ובמיוחד בתרמית "שחיטת החזיר" שמרוקנת מאמריקאים מיליארדי דולרים מדי שנה.
תרמית "שחיטת החזיר" (Pig butchering) היא סוג של הונאת השקעות מקוונת, שבה הנוכלים יוצרים זהויות מקוונות מזויפות כדי למשוך קורבנות להשקעות כוזבות. השם "שחיטת החזיר" נגזר מהפרקטיקה של הרמאים ל"שמן" את הקורבנות על ידי בניית אמון לאורך זמן לפני "השחיטה" שלהם וגניבת הכספים שלהם.
במסגרת הוועידה, שהתקיימה ביוזמת הוועדה למסחר בחוזים עתידיים על סחורות (CFTC) והיחידה הלאומית לאכיפת קריפטו (NCET) של משרד המשפטים (DOJ), התקיימו דיונים מקיפים בהשתתפות למעלה מ-300 נציגים מ-15 סוכנויות פדרליות שונות, כאשר המטרה המרכזית הייתה פיתוח אסטרטגיות מניעה, שיבוש טכנולוגי של תרמיות ושיתופי פעולה באכיפה.
בוועידה נידונו טקטיקות מניעה, שיבוש טכנולוגי ושיתופי פעולה באכיפה, ואף הושק קמפיין למניעת הונאות כדי להזהיר את האזרחים מפני איומים חדשים, כאשר שיתוף הפעולה המורחב בין הסוכנויות השונות נועד לחזק את ההגנה על הצרכנים ולעצור את הגלובליזציה של תרמיות הקריפטו, והמסר העיקרי היה שחיוני להמשיך בעבודה משותפת כדי להבטיח שהאזרחים יהיו מוגנים מפני תרמיות אלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה