קריפטו

שוק מטבעות הקריפטו שהגיע לשווי של 58 מיליארד דולר

מטבעות הממים תופסים תאוצה בשוק ביממה האחרונה, השוק הגיע לשווי של 58 מיליארד דולר כשהמטבע המוביל הבלתי מעורער בשוק זה הוא הדוג'קוין
מערכת ice | 
קריפטו. אילוסטרציה AI
מטבעות המכונים "מם" הם מטבעות קריפטוגרפיים אשר פותחו על שם תופעת רשת כלשהי - בדיחה, או תמונה שמשותפות ברשתות החברתיות, ותפסו תאוצה, בדרך כלל בעזרת הגולשים שמפיצים את זה.
לפי CoinGecko, מטבעות הממים פופולריים בקרב משקיעים וסוחרים. פלח מטבעות הממים עקף את שוק נכסי הקריפטו הכולל בצמיחה במהלך 24 השעות האחרונות. שווי השוק הכולל של תעשיית הקריפטו עלה ב-5.5%, בעוד שהביטקוין ( BTC ) הראה עלייה של 6%.
חמשת מטבעות הממים הגדולים ביותר לפי הון מהווים 77% מהערך הכולל של קבוצת נכסים זו. במקביל, רק שלושה תריסר מטבעות לפי שווי שוק עולים על רף 100 מיליון הדולר.
המוביל הבלתי מעורער באינדיקטור זה הוא Dogecoin ( DOGE ), בעל שווי שוק של 22.4 מיליארד דולר. במהלך 24 השעות האחרונות הסתכם נפח המסחר בנכס ב-1.5 מיליארד דולר.
בנוגע לביטקוין, במהלך השבוע החולף, מחירו עלה ב-4.04, מה שמסייע לו לשמור על מעמדו במטבע החזק ביותר בשוק. היום, המטבע הציג את שינוי שלילי של 0.81% מה שהוביל לירידה במחירו שעומד כעת על 65,583 דולר. כמו כן, שווי השוק של המטבע ירד גם הוא ונעמד ב-1.29 טריליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה