עם קיץ כמו שלנו – אין מקום להתפשר על פחות מהטוב ביותר: פתרונות צל ומחסה לעסקים
ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת על פתרונות צל ומחסה – כך שיהיו לכם את כל הידע והכלים לקבל החלטה מושכלת ולא תצטרכו שוב להתפשר, לא על העסק ולא על הלקוחות
תוכן מקודם|
בינינו, עם קיץ כמו שיש לנו כאן בארץ, פשוט אין לנו את הפריווילגיה להתפשר על איכות פתרונות הצל והמחסה שלנו בעסק. בכתבה הבאה ריכזנו לכם את כל מה שחשוב לדעת על אותם פתרונות, כך שיהיו לכם את כל הידע והכלים לקבל החלטה מושכלת ולעולם לא תצטרכו שוב להתפשר - לא על העסק ולא על הלקוחות.
לרצות את הטוב ביותר זה נהדר, אבל ממה הוא בעצם מורכב, הטוב ביותר? מבחינתנו מדובר בארבעה פרמטרים עיקריים: איכות, נראות, גמישות ושירות.
איכות קודם כל ולפני הכל - יש לקחת בחשבון את איכות המוצרים.אם בשמשיה חפץ העסק שלכם, יש להבין האם היא כזו שצריכה להיפתח ולהיסגר מדי יום או שרק להישאר פתוחה למשך שבועיים וזהו. האם עליה להתנגד לרוחות חזקות? שמש ישירה? כל אלו צריכים להילקח בחשבון.
שמשיית רגל מרכזית גסטרונומית של שיידפרו למשל, היא דוגמא מצוינת לשמשיה אימתנית שתוכל לעמוד בכל אתגר שתזרקו לעברה. לשיידפרו היצרנית, יש מגוון שמשיות נוספות מהן תוכלו לבחור. חלקן חזקות יותר וחלקן עדינות יותר. שווה בדיקה.
השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר
קראתי ואישרתי את תנאי השימוש
שליחה
נראות אין מה לעשות, כשאנחנו מדברים על עסק שמושך לקוחות אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתעסק רק בפונקציונאלי. צריך תמיד לחשוב גם על האמוציונאלי.
בסוף היום שמשיה תופסת מקום. עליה להיות אסתטית, יפה, מושכת, ואם לא מוגזם לבקש - גם להתאים לשפה והעיצוב עיצוב הקיימים של המקום.
לכן אל תתפשרו על השמשיה הפונקציונלית הראשונה שאתם מוצאים. במקום - לכו אל חברה שמציעה מגוון רחב ככל הניתן ומצאו את האחת האידאלית עבורכם. לעיתים בחירה של שמשיה שונה, כמו שמשיות פרנזים, יכולה לעשות הבדל גדול מבחינה אסתטית ולהתאים לשפה העיצובית של המקום.
בשיידפרו, החברה המובילה בארץ לפתרונות צל ומחסה, עומדים לפניכם קטלוגים שלמים של מוצרים מכל מיני סדרות ובכל מיני תמחורים. משוכנעים שתמצאו שם את האחת שלכם.
גמישות כאן אנחנו לא מדברים על אלסטיות המוצרים (אם כי גם היא עשויה להיות חשובה…) אלא על הוורסטיליות שלהם. כלומר, בדיוק עד כמה הם יכולים "לשנות את פניהם" כדי להתאים לכם ולעסק שלכם. או במילים אחרות - מהן אפשרויות המיתוג העומדות בפנינו?
בהמשך לשיח הפונקציונליות-אמוציונליות מהסעיף הקודם, טעות נפוצה שבעלי עסקים עושים היא הבחירה שלא למתג פתרונות צל ומחסה. יש להבין שאותם פתרונות, גם אם מגיעים מצורך, יכולים לספק מענה להרבה מעבר לכך. יש להם מסה, הם תופסים שטח רחב, ויכולים - זה נעשה ברגישות - להוות שטח פרסומי משמעותי ולנצל הרבה הזדמנויות מפגש עם לקוחות פוטנציאליים.
בשיידפרו יש לכם את אינסוף אפשרויות מיתוג על כל המוצרים, קטנים כגדולים. מדובר בפלוס אדיר, בעיקר בשל העובדה שההדפסה של שיידפרו נעשית בטכניקה ייחודית של הדפסה בתוך הבד ולא על גביו, מה שמבטיח נראות בולטת יותר ועמידות רבה הרבה יותר.
(צילום באדיבות שיידפרו)
שירות מוצר טוב זה חשוב, אבל חשוב לא פחות לדאוג שהוא גם בא מבית טוב. אם חסרים חלקים חס וחלילה, אם רוצים לבצע חיזוקים לקראת החורף, אם יש צורך בהזמנה נוספת, ועל כל צרה שלא תבוא - עליכם לוודא שיש עם מי לדבר.
הנקודה הזו כל כך חשובה שנחזור עליה רגע פעם נוספת - ודאו שיש לכם עם מי לדבר!מדובר בנקודת כאב מוכרת וחוזרת אצל בעלי עסקים, וגם כאן - אצל שיידפרו יש לכם מענה. תרתי משמע. המוקד האנושי של שיידפרו זמין להעניק לכם מענה טכני עם שירות ותמיכה לכל סוגיה שעשויה לצוץ.
אז כן, הקיץ כבר כאן והוא מצריך פתרונות. ולא, אנחנו לא ממליצים להתפשר עליהם. אפילו לא קצת.
שיידפרו היא החברה המובילה בארץ לפתרונות צל ומחסה, ולכן אין זה פלא שכבר שנים מספקת שירותי מיתוג והצללה למותגים הגדולים ביותר בארץ ובעולם. כנסו לאתר שלנו, תרגישו בבית, וצאו לסיבוב בקטלוגים. יש לנו לא מעט פתרונות מיתוג והצללה להציע לכם.