כסף וצרכנות

כרטיס אשראי חדש בישראל: אלו ההטבות שתוכלו לקבל בו

פלטפורמת הצרכנות 1824 ו-Max בצעד משותף: לראשונה בישראל, כרטיס אשראי המוכוון לצעירים ומבוסס על פלטפורמת צרכנות ייעודית. מחזיקי כרטיס האשראי ייהנו ממגוון ענק של הטבות אטרקטיביות הן בצד הפנאי והלייפסטייל והן בצד קורסי ההכנה ללימודים ולעבודה, זאת לצד פטור מלא מדמי כרטיס
מערכת ice |  3
כרטיסי אשראי-אילוסטרציה (צילום pixabay, shutterstock)
שנת 2024 נפתחת עם בשורה משמעותית לקהל הצעיר. פלטפורמת הצרכנות 1824, המונה למעלה מ-250,000 חברים ומובילה את זירת הצעירים בישראל, משיקה כרטיס אשראי חדש יחד עם Max.
חברי מועדון 1824 ומצטרפים חדשים יכולים להנפיק את כרטיס האשראי החדש, הפטור מדמי כרטיס, בהנפקה דיגיטלית ומיידית עם הארנק הדיגיטלי ותשלום בנייד. חברי המועדון ייהנו מהטבות ומבצעים החוסכים אלפי שקלים בשנה.
 
מחזיקי הכרטיס ייהנו ממגוון הטבות משמעותיות במקום אחד, בהן 70 שקל מתנת הצטרפות למימוש באפליקציית 1824, הנחות ומבצעים בלעדיים במתחם מיוחד למחזיקי כרטיס האשראי, מנוי פרימיום המעניק הנחות עומק נוספות ללא עלות (בשווי של כ- 120 שקל בשנה), פטור מלא מדמי כרטיס, הנחות קבועות למותגים ישראלים מובילים: קורסים ולימודים, אופנה, שופינג, תרבות ופנאי, שירותים פיננסים חדשניים שMax- מציעה לכל לקוחותיה כגון ארנק מט"ח, האפשרות לחסוך בכרטיס האשראי, מתכנית הפינוקים ועוד.
גיא עזרא, מייסד ומנכ״ל 1824 מסר: "את 1824 הקמנו מתוך היכרות ארוכת השנים שלנו עם הקהלים הצעירים והצרכים שלהם. הצעירים של היום דיגיטליים יותר, מבינים יותר ומחושבים יותר, לכן החיבור שלהם עם הפלטפורמה שמנגישה להם שפע של אפשרויות במגוון רחב של תחומים, במחירים נגישים יותר, היא טבעית עבורם. השקת כרטיס האשראי הינו רגע מרגש מאוד עבורי. אני שמח על שיתוף הפעולה עם חברת Max אשר מאפשרת לנו להרחיב את השירותים והצעת הערך שאנחנו נותנים ללקוחותינו ובכך להעמיק עוד יותר את הקשר שיש לנו עמם."
רפי שאולי, סמנכ"ל שיווק לקוחות פרטיים ב-Max: "Max היא החברה הצומחת ביותר בשוק כרטיסי האשראי, בזכות יישום אסטרטגיה עסקית של מתן שירותים פיננסיים מתקדמים המותאמים לכל שכבת גיל. אנחנו שואפים להיות הבחירה הראשונה של הלקוחות שלנו בכל שלב בחייהם והכרטיס החדש נותן מענה מדויק לצורך של שכבת הגיל הזו. הקהל הצעיר אליו אנו פונים ביחד עם 1824 עושה את הצעדים הראשונים שלו באזרחות ובחיים הבוגרים, גם בהיבטים הפיננסיים. זה קהל דיגיטלי לחלוטין, שמצד אחד מאוד אוהב לבלות ולהנות מהחיים, אבל גם חשוב לו מאוד לחסוך כסף ולהתכונן לעתיד. זו התרגשות וגאווה להשיק כרטיס לצעירים שהם דור העתיד של כולנו, ונמצאים בלב העשייה הלאומית בתקופה מאתגרת זו."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מקס זה לא חדש
    מקס זה לא חדש 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    3 חברות וזהו שיביאו עוד אין תחרות ריביות שוק שחור
    סגור
  • 2.
    עוד פרסומת של חברת MAX
    דודי 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיפור שירות
    סגור
  • 1.
    על בסיס פרסומים בעבר max חברה בעייתית מבחינת שמירת
    יוסי 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פרטיות. מדובר על פרסומי עבר בתקשורת.ואינה מגובה במחקר.התפרסמו מספר מקרים שמחזיקי הכרטיס נפלו קורבן להונאות כרטיס אשראי.יכול להיות שזה קורה בכל החברות אבל בהן זה לא התפרסם. ולכן מי שרוצה להשתמש בכרטיס שכזה שיקח זאת בחשבון.
    סגור