כסף וצרכנות

אסם מודיעה על ריקול: זה המוצר שאסור לכם לצרוך

חברת אסם הוציאה הודעה בה היא מבקשת ליידע את ציבור הצרכנים כי בחלק קטן מאריזות מיץ לימון משומר עסיס 1 ליטר, נמצאו מראה וטעם לא אופייניים למוצר וחשש להתנפחות הבקבוקים: "צרכנים שיש ברשותם את המוצר מתבקשים שלא לצרוך אותו"
מערכת ice |  1
מפעל אסם (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חברת אסם הוציאה הערב (שני) הודעה בה היא מבקשת ליידע את ציבור הצרכנים כי בחלק קטן מאריזות מיץ לימון משומר עסיס 1 ליטר, נמצאו מראה וטעם לא אופייניים למוצר וחשש להתנפחות הבקבוקים: "צרכנים שיש ברשותם את המוצר מתבקשים שלא לצרוך אותו".
פרטי המוצר הם: קוד ייצור 33392824, תאריך תפוגה 31/08/24, בר קוד: 7290000272696. מחברת אסם נמסר כי "אנו מתנצלים על התקלה ומזמינים את הצרכנים אשר ברשותם מוצר מתאריך זה, לפנות לשרות הצרכנים לקבלת מוצר חלופי".
עוד נמסר בהודעה שהוציאה החברה כי "בתיאום עם שירות המזון ומשרד הבריאות החברה אוספת את המוצר מדרכי השיווק. לסיום מסרה החברה הודעת התנצלות בה כתבה כי "אסם מתנצלת על התקלה ותמשיך לפעול להבטחת איכות מוצריה".
כזכור, רק לאחרונה פורסם כי אסם מכרה את הזכויות של הבמבה הפופולרית שלה לחברת נסטלה השווייצרית. מהלך זה עתיד להוביל לפגיעה קשה בביטחון המזון הלאומי של מדינת ישראל. הרכישה תכלול בין היתר קניין של פטנטים, נוסחאות, מוניטין, שמות וסימני מסחר של כל מותגי אסם מחברות הניהול בישראל לחברה־האם החדשה, נסטלה שוויץ.
מיץ הלימון שיורד מהמדפים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנחנו שלב לפני קמח תולעים
    מה הסנקציה? 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וחיוב לצרוך חלבון טומאת חרקים. בעלי ממון שולטים לא נבחרי ציבור
    סגור