כסף וצרכנות

המהפכה של ויקטוריה סיקרט: כך תשפר את חווית הקנייה שלכן

ויקטוריה סיקרט, חברת הענק של מוצרי ההלבשה התחתונה, מסרטטת מסלול חדש מבוסס בינה מלאכותית של Google Cloud כדי לשפר את חוויות הקנייה המקוונת ולהאיץ את פעילות הליבה העסקית.
מערכת ice | 
ויקטוריה סיקרט (צילום Dwight Burdette)
באירוע "NFR 2024", האירוע השנתי הגדול ביותר בתחום הקמעונאות, רשת ויקטוריה סיקרט הודיעה כי בחרה בטכנולוגיות הבינה המלאכותית והבינה המלאכותית הגנרטיבית של Google Cloud כדי ליצור חוויות קניה מקוונות מותאמות אישית ומקיפות יותר ללקוחותיה העולמיים.
הצ'אט בוט החדש יוכל לספק לרוכשות המלצות למוצרים מותאמים ועצות מועילות המבוססות על ההעדפות האישיות של כל קונה בכל סוג מוצר בו תבחר - בין אם לקוחה שהיא חובבת ספורט, אם מניקה, שורדת סרטן שד המחלימה מכריתת שד או קונה שפשוט מחפשת חזייה חדשה.

בנוסף ליצירת חוויות קניות מותאמות יותר, רשת ויקטוריה'ס סיקרט תשתמש גם בטכנולוגיות של Google Cloud לטובת האצת היבטי הליבה של הפעילות הפנימית של החברה, מתכנון התרחבות בינ"ל ועד יצירת Use Cases שיווקיים, וניתוח סנטימנט לקוחות, כדי לזהות מגמות חדשות.
כריס ראפ, מנהל לקוחות ראשי בויקטוריה סיקרט: "שותפות זו מסמלת עידן חדש עבור ויקטוריה'ס סיקרט, שבו טכנולוגיה מתקדמת פוגשת את התשוקה שלנו לשפר את מסע הלקוח ולחזק את מעמדנו כמובילים בתחום הקמעונאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה