השוק
ויקטוריה סיקרט רוכשת את סטארטאפ ההלבשה התחתונה ב-400 מיליון דולר
כחלק מהמיתוג המחודש, מותג הלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט רוכש את "אדור מי" - מותג הלבשה תחתונה למידות מגוונות
מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט דיווח אתמול (שלישי) על כך שהיא חתמה על הסכם סופי לרכישת Adore Me - סטארט-אפ להלבשה תחתונה הידוע במגוון המידות הרחב שלו, תמורת 400 מיליון דולר. העסקה צפויה להיסגר עד סוף ינואר, בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים ואישורים רגולטוריים. ויקטוריה'ס סיקרט מסרה כי היא מתכננת לממן את העסקה בסגירה במזומן.
המהלך מגיע כאשר ויקטוריה'ס סיקרט שואפת על מיתוג חדש שנועד להציג את המותג כמכיל ומגוון מעבר לתדמית המינית והנועזת שדבקה בו. "הרכישה הזו תהווה מאיץ משמעותי כאשר אנו מתקדמים לקראת צמיחה ומודרניזציה של הבסיס של החברה שלנו עם חשיבה יזמית שמציבה את הטכנולוגיה בחזית כל מה שאנו עושים", אמר מרטין ווטרס, מנכ"ל ויקטוריה'ס סיקרט, בהצהרה. "בשיתוף עם הצוות המדהים של Adore Me, נעבור לעתיד הרבה יותר מהר".
עוד ב-
Adore Me, שנוסדה ב-2011, משרתת יותר מ-1.2 מיליון לקוחות פעילים ומופעלת על ידי פלטפורמת טכנולוגיה קניינית הכוללת "ניסיון ביתי" ואפשרויות מנוי חודשיות. Adore Me כבר מזמן נחשבת למובילה בצרכנות במידות מורחבות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה