כסף וצרכנות

גולדסטאר בצעד מפתיע: כך יראו הבקבוקים החדשים של החברה

מותג הבירה הישראלי ימתג את הבקבוקים באמצעות עיטורי סמלי החילות והיחידות של צה"ל. את המארזים יהיה ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. יוזמה זו מצטרפת לשורת מהלכים של החברה, ממהדורות הנצחה לנופלים ועד פרויקט התנדבותי של שחזור הפאבים הקיבוציים באזורים אליהם פונו תושבי עוטף עזה
מערכת ice | 
בקבוקי המהדורה המיוחדת של גולדסטאר (צילום גולדסטאר)
גולדסטאר מוקירה ומצדיעה לחיילי וחיילות צה"ל עם מהדורה מיוחדת שממותגת בסמלי חילות וחטיבות צה"ל. לצד פעילויות נוספות לתמיכה בעורף, גולדסטאר משיקה מהדורת בקבוקים מיוחדת שמעוטרת בסמלי החילות והיחידות של צה"ל. את המארז החדש ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
גולדסטאר, הבירה הישראלית המובילה מבית טמפו, משיקה את מארז הצדעה לחיילי וחיילות צה"ל: בכל שישייה מיקס בירות גולדסטאר בהצעדה ללוחמי צה"ל עם חילות וחטיבות שונות. מארז הבירות מעוצב עם סמלי חילות ויחידות לוחמות שונות וביניהן שריון, כפיר, גבעתי, חיל האוויר, פיקוד העורף, גולני, נח"ל, חיל הים, משטרה צבאית, חיל הגנת הגבולות, צנחנים, הנדסה קרבית, מג"ב, מודיעין ותותחנים.
מותג הבירה הוציא לפועל כמה יוזמות בתקופה האחרונה, ממהדורות הנצחה ייחודיות לנופלים ועד פרויקט התנדבותי של שחזור הפאבים הקיבוציים לאיזורים אליהם פונו תושבי הקיבוצים. עד כה שוחזר הפאב של קיבוץ כפר עזה במלון שפיים, והפאב של קיבוץ מפלסים בים המלח כאשר צפויים בקרוב עוד שחזורים עם קיבוצים נוספים, הכל כמובן ללא עלות ובתרומה מלאה של המותג. 
אביב בן זיקרי, מנהל שיווק בירות בטמפו: "גולדסטאר הוא מותג הבירה הישראלי המוביל וככזה חלה עלינו החובה להתגייס ולעמוד לצד העורף והצבא בימי מלחמה. אנחנו מודים שניתנה לנו הזכות לעזור ולתרום. נקווה שנחזור לימים שלווים יותר ונבלה כולנו יחד בריאים ושלמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה