כסף וצרכנות
בשורה לצרכני התה: מותג הפרימיום מסרי לנקה מגיע לישראל
יפאורה משיקה סדרת משקאות תה קר של מותג Dilmah. הטעמים: שחור ג'ינג'ר, לימון ודבש, לימונית לואיזה ואפרסק. מנהל אגף השיווק יניב פרנקו: "מתכתב עם הטרנד העולמי לחוויה קולינרית, אותנטית וייחודית". לחברה המשפחתית מסרי לנקה מחזור מכירות שנתי של מעל ל-500 מיליון דולר, ותנסה להוות תחרות לפיוז טי שמוביל עם 84% מנתח השוק
מותג בינלאומי חדש ליפאורה: יפאורה משיקה הבוקר (שני) בישראל סדרת משקאות תה קר, של מותג התה הבינלאומי Dilmah, אחד ממותגי התה המוכרים בעולם. "אנחנו שמחים להרחיב את ענף המשקאות הקלים בישראל עם מותג פרימיומי הישר מסרי לנקה, בירת התה העולמית", אומר יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה. "Dilmah, מותג התה היחיד המציע תה קר אמיתי ממיצוי תה טבעי ומתכתב עם הטרנד העולמי לחוויה קולינרית, אותנטית ואיכותית".
Dilmah Ceylon Tea, חברת התה הבינלאומית מהמוכרות והטובות בעולם, הוקמה ע"י Merrill J. Fernando בסרי לנקה ב-1985 והפכה לאחת מיצרניות התה המוכרות בעולם, הדוגלת באיכות, אותנטיות ומציעה מגוון רחב של סוגי תה. חליטות התה של דילמה מיוצרות מעלי תה טריים הנקטפים ידנית, אותם מגדלת החברה בסרי לנקה.
למייסד Dilmah היה חזון: להציע לצרכנים את התה הטוב ביותר באמצעות המחויבות לטעם של תה טרי וטבעי מעלי תה אמיתיים, לצד מטרה אתית, והיא האג'נדה שלו, להשפיע בדרך הומניטרית וסביבתית על הקהילה והמערכות האקולוגיות. Merrill הקדיש את חייו לתה והמותג הפך לאחד המותגים המרכזיים והמזוהים עם סרי לנקה. הוא זכה בין היתר בפרס נובל לשלום ב-2015 ובפרסים בינלאומיים על פועלו ותרומתו לחברה ולמדע. הוא נפטר השנה בגיל 94 ובנו Dilhan מוביל את החברה.
(צילום: יח"צ דילמה)
Dilmah היא חברה משפחתית עם מעל ל-20,000 עובדים כאשר לאחרונה הצטרף גם הדור השלישי לחברה. התחייבותו של Merrill לשרת את האנושות בטוב לב באמצעות עסקיו לאנשים ולטבע, זה למעשה הלב של Dilmah, שהטיבה עם אלפי אנשים בסרי לנקה וברחבי העולם.
עוד ב-
חברת Dilmah בעלת מחזור מכירות שנתי של מעל ל-500 מיליון דולר ועם ייצור של מעל 5,500 טון תה בשנה. חליטות התה החם של Dilmah נמכרות ב-126 מדינות ברחבי העולם. בשלוש השנים האחרונות עבר המותג מתיחה למשקאות התה הקר הטבעי, אשר נמכר ב-15 מדינות עם כוונה להתרחב למדינות נוספות בעולם. Dilmah Ceylon Tea הינה שותפה בלעדית של חברות תעופה מובילות ושל רשתות מלונות יוקרה מהמובילות בעולם.
קטגוריית התה הקר בישראל מגלגלת כ-150 מיליון שקל בשנה, כאשר פיוז טי הוא השחקן המוביל עם 84% נתח שוק. יפאורה תשיק את התה הקר של Dilmah, תה ירוק ותה שחור, בבקבוקים אישיים (350 מ"ל) ומשפחתיים (1 ליטר) ובשלושה טעמים: תה שחור ג'ינג'ר, לימון ודבש, תה שחור אפרסק, תה ירוק לימונית לואיזה. כל מוצרי Dilmah ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.
קטגוריית התה הקר בישראל מגלגלת כ-150 מיליון שקל בשנה, כאשר פיוז טי הוא השחקן המוביל עם 84% נתח שוק. יפאורה תשיק את התה הקר של Dilmah, תה ירוק ותה שחור, בבקבוקים אישיים (350 מ"ל) ומשפחתיים (1 ליטר) ובשלושה טעמים: תה שחור ג'ינג'ר, לימון ודבש, תה שחור אפרסק, תה ירוק לימונית לואיזה. כל מוצרי Dilmah ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה