כסף וצרכנות

רגעי אור: ילדי עוטף עזה מתכוננים לחג החנוכה

מאפיית אורן משי העבירה סדנת סופגניות לילדי הדרום שנמצאים במלונות ים המלח. כ-200 ילדים נרגשים הגיעו לבוקר של כיף, הפוגה והרבה מתוק. את הסופגניות המקושטות אזרו ולקחו לבני המשפחה. המנהלים: "שמחים שהצלחנו להוציא את הילדים מהמציאות הקשה, אפילו לכמה שעות"
מערכת ice | 
אורן משי בסדנת סופגניות לילדי העוטף (צילום אורן משי)
סדנה מתוקה לילדי העוטף: עובדי אורן משי העבירו סדנת סופגניות לקראת חג החנוכה לילדי העוטף הנמצאים בים המלח. בשבוע שעבר ביקרו מנהלי ועובדי רשת אורן משי בים המלח, שם העבירו סדנת סופגניות מיוחדת לילדי העוטף המפונים ברוח חג החנוכה המתקרב. כ-200 ילדים נרגשים מבתי מלון שונים בעיר הגיעו לבוקר של כיף, הפוגה והרבה מתוק.
הילדים הכינו סופגניות טעימות, קישטו אותן עם שלל שוקולדים, סוכריות ותוספות שהם אוהבים וגם עיצבו את האריזה הייחודית. את הסופגניות המקושטות הם ארזו ולקחו איתם לבני המשפחה. הפעילות הייחודית אפשרה להם רגע של ניתוק והנאה בימי המלחמה.
"אנחנו שמחים שהצלחנו להוציא את הילדים מהמציאות המוזרה והקשה שבה הם נמצאים, אפילו אם זה לכמה שעות", מסרו מנהלי אורן משי, "הילדים הפגינו יצירתיות רבה ועיצבו סופגניות מדהימות! כולנו תקווה שאת הנר הראשון של חג החנוכה הם ידליקו יחד עם משפחתם בבית".

צוות אורן משי בסדנת סופגניות לילדי העוטף (צילום: אורן משי)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה