כסף וצרכנות

הטבה חדשה בתשלומים באשראי: זה מה שבלנדר מציעה

blenderPay BNPL בהטבה ייחודית לשופינגIL: החברה תאפשר ללווים חדשים פטור מתשלום בגין התשלום של החודשיים הראשונים לקבלת האשראי שנלקח ברשתות הקמעונאיות ובתי העסק השונים ברחבי הארץ
מערכת ice | 
ShoppingIL by Google - אירוע הקניות המקוונות הישראלי הגדול של חודש נובמבר (צילום freepik, shutterstock)
חברת blenderPay BNPL, העוסקת במתן אשראי צרכני דיגיטלי למימון רכישות בנקודות מכירה ובאתרי אי-קומרס (סחר אלקטרוני), מאריכה את ההטבה הייחודית במיוחד לרגל ה-ShoppingIL. לקוחות הרשתות ובתי העסק שאיתם עובדת החברה ויבחרו לשלם ב-באמצעות blenderPay יקבלו דחיה של חודשיים בתשלום הראשון, במידה וירצו בכך.
החברה עובדת עם מגוון רחב מאוד של בתי עסק באמצעותם ניתן לבצע רכישות בפריסת תשלומים רחבה של עד 60 תשלומים מחוץ למסגרת האשראי. בין בתי העסק ניתן למצוא את ענקיות החשמל והאלקטרוניקה לרבות, KSP, BUG, מחסני חשמל, שקם אלקטריק, סאני, iDigital, מרפאות שיניים, חברות אסתטיקה וקוסמטיקה כמו אמריקן לייזר, נאטורפיל, חברות תיירות כמו דיזנהאוז ועוד.

מבלנדר נמסר: "על מנת לחזק את הכלכלה הישראלית ולתמוך בבעלי העסקים המקומיים בתקופת חירום זו, החלטנו להאריך את ההטבה המשמעותית לכבוד חג הקניות הישראלי ולאפשר פריסת תשלומים נוחה עבור ציבור הלקוחות, הזקוקים במיוחד בימים אלה לרכישות דחופות ובלתי צפויות, מתוך מטרה לאפשר להם לנהל את כספם באופן מיטבי ויעיל".
התשלומים הנדחים נושאים בריבית ההלוואה המקורית,  לצורך תיקוף ההטבה ,למי שבוחר בה, לאחר ביצוע עסקה באתר אינטרנט או בנקודת מכירה יש לפנות במייל ל support@blender.co.il בציון מספר העסקה ופרטי הלקוח. ההטבה תהיה בתוקף עד ה-30.11.23.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה