כסף וצרכנות

שופרסל עושה מהפכה במוצרים שלה: זה השינוי שתראו בסניפים

בפרסומת החדשה בטלוויזיה וברשתות החברתיות הובהר: "חפשו את הסימון ״תוצרת ישראלית״ שהוספנו על מדפי הירקות והפירות בסניפי שופרסל בכל רחבי הארץ! אנחנו הולכים יד ביד עם החקלאים עמם אנחנו עובדים במשך עשרות שנים בגאווה עצומה, ונמשיך ללוות, לתמוך ולסייע לקידום החקלאות המקומית!"
מערכת ice |  4
שופרסל והרשות לניירות ערך (צילום freepik, vecteezy)
אחרי מכתב המענה של אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל, שיצא אמש (חמישי) ליו"ר ולמזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, כאשר בדבריו הוא מגיב לטענות על הצורך בחיזוק החקלאות הישראלית על פני ייבוא. שופרסל יצאה בקמפיין שיווקי בכל כלי המדיה כדי לקדם את המהלך.
בפרסומת החדשה בטלוויזיה וברשתות החברתיות הובהר: "חפשו את הסימון ״תוצרת ישראלית״ שהוספנו על מדפי הירקות והפירות בסניפי שופרסל בכל רחבי הארץ! אנחנו הולכים יד ביד עם החקלאים עמם אנחנו עובדים במשך עשרות שנים בגאווה עצומה, ונמשיך ללוות, לתמוך ולסייע לקידום החקלאות המקומית!".
כזכור, במכתב המדובר כותב וטרמן: "מייד עם היוודע האסון שפקד את המדינה ועד היום, דאגה שופרסל ותמשיך לדאוג לחקלאים הישראלים. שופרסל פעלה במישורים רבים, באמצעות תרומות ופעילויות רבות, גיבוש תוכנית סיוע מיידית לחקלאים ועוד. שופרסל הולכת יד ביד עם החקלאים עמם היא עובדת במשך שנים בגאווה עצומה, ותמשיך ללוות לתמוך ולהביע אמון בהם, ובתוצרת חקלאית מקומית".
 
עוד נמסר: "לאחר קבלת מכתבם של יו"ר ומנכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, שופרסל החליטה לעשות צעד נוסף לתמיכה בחקלאות ישראלית, ופעלה להקדמת סימון התוצרת הישראלית החקלאית בסניפים - באופן וולונטרי, וזאת על אף שמדובר בתהליך טכנולוגי ותפעולי מורכב".
לסיום ציין: "לכן, כבר מהיום, ניתן יהיה לראות סימון "תוצרת ישראלית" על מדפי הירקות והפירות בסניפי שופרסל ברחבי הארץ, וזאת למרות שיישום מלוא החוק וסימון ארץ המקור נדרש רק החל מ-20 בדצמבר 2023. שופרסל תמשיך לעשות הכל כדי לספק לכלל תושבי ישראל בטחון תזונתי, ותמשיך לספק תוצרת חקלאית איכותית ובמחיר הוגן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גועל נפש
    רפאלה 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בווווז
    סגור
  • 3.
    שופרסל
    Amir 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השירות בסדר המוצרים בסדר אבל המחירים בשמיים.ישעוד הרבה מקומות חוץ משופרסל ורמי לוי שגם אצלו המוצרים הקצת יוצאי דופן יקרים והשחרות לא משהו.לכן אני מסתדר מצויין בלי שתי הרשתות האלו.
    סגור
  • 2.
    שינוי
    הרצל 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם שוכחים לאמר שגם המחירים מזנקים בהתאם
    סגור
  • 1.
    חזירים
    מולייר 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שופרסל הרשת הכי חזירית בישראל תשימו בגדול את המחירים החזיריים שלכם מבלי לחפש גימיק כדי למשוך קונים במחירים הכי חזיריים ברשתות רק טיפשים קונים בשופרסל.
    סגור