כסף וצרכנות

פרטנר בבשורה ללקוחות: זה השדרוג שתקבלו בחינם בעקבות המלחמה

קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה  כי היא מתגייסת למאמץ הלאומי בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" ולאור המצב הביטחוני משדרגת את לקוחות הסלולר שלה לדור 5 בחינם למשך חודש
מערכת ice | 
פרטנר למען תושבי הדרום (צילום freepik, פלאש 90/ יוסי זמיר)
קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה היום (שני) כי היא מתגייסת למאמץ הלאומי בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" ולאור המצב הביטחוני משדרגת את לקוחות הסלולר שלה לדור 5.
הטכנולוגיה תאפשר ללקוחות חווית שימוש טובה יותר בגלישה ובשיחות, תקשורת רציפה ומהירה יותר עם יקיריהם, ותגשר על העומסים הנקודתיים שחווה רשת דור 4 בימים אלה. 
המעבר לדור 5 יפתח באופן אוטומטי, ללא תשלום נוסף וללא צורך בפנייה לשירות הלקוחות. לאור כמות הלקוחות הגבוהה, התהליך יהיה הדרגתי וצפוי להסתיים תוך כיומיים לכלל הלקוחות. השירות של המעבר לדור 5 תלוי בהימצאות מכשיר תומך דור 5 ובזמינות האנטנות במרחב. ההטבה תינתן כרגע למשך כחודש.
היוזמה של החברה מצטרפת להודעה נוספת שלה מהבוקר, על חלוקה וגיוס של מטענים ניידים למכשירי סלולר עבור חיילי צה״ל, כוחות הביטחון ותושבי הדרום. בנוסף לכך, פרטנר תחלק כרטיס סים לזקוקים לכך. כמו כן, החברה פתחה מגוון ערוצי תוכן בפרטנר tv ומאפשרת המשכיות גלישה בסלולר במידה והחבילה הסתיימה. החברה גם סיפקה חבילות גלישה ושיחות לשוהים בחו״ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה