כסף וצרכנות

מתלבטים בין מלון ל-Airbnb? התחקיר שאתם חייבים לקרוא

כל מי שטס לחו"ל נתקל בהתלבטות האם להשכיר חדר במלון או להשכיר חדש בדירה דרך Airbnb ומה יהיה יותר זול. תחקיר חדש חושף פרטים מפתיעים  
מערכת ice |  1
הזמנת חופשה (צילום shutterstock)
הדעה הרווחת בקרב הציבור בישראל היא שהשכרת חדר ב-Airbnb זול משמעותית לעומת הזמנת חדר בבית מלון. תחקיר שהוצג אמש (חמישי) בתוכנית חיסכון, הראה כי הדבר לא נכון ושבחלק מן המקרים הזמנת חדר במלון תחסוך לכם 20% לפחות במחיר החופשה אל מול הזמנת דירה ב-Airbnb.
בשנים האחרונות הוטלה רגולציה כבדה על תחום השכרת הדירות ברחבי העולם. כתוצאה מכך, לאורך הזמן היצע הדירות בפלטפורמות השונות (Airbnb ואחרות) ירד, בזמן שהמחירים רק המשיכו לעלות. 
במסגרת התחקיר, נבדקו לאורך שנה מחירי הדירות באפליקציית Airbnb אל מול מחירי המלונות במספר יעדים ברחבי העולם. במרבית היעדים, נמצא כי הזמנת חדר בבית מלון זולה בעשרות אחוזים אל מול השכרת דירה.
יש לזכור גם שבניגוד להזמנת דירה, במסגרת הזמנת חדר בבית מלון אנו זוכים לקבל גם את כל השירותים והמתקנים שהמלון מציע (בריכה, חדר אוכל ועוד). לדוגמא, ביוון נמצא כי חדר במלון ממוצע יעלה 560 שקל ללילה אל מול 960 שקל בדירה.
על כן, בזמן שאתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם בחול חשוב מאוד שלפני שאתם הולכים לסגור דירה להשכרה דרך Airbnb תבדקו ותשקלו את האפשרות של להשכיר חדר בבית מלון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סקר מחירים!
    אנצי! 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד שמחפשים חופשה לחפש את המבצע בכמה מחשבים או פלפונים.כי מכשיר שונה זה מחיר שונה על אותו מקום בדיוק ולכן תמיד לבדוק בכמה מכשירים עד שמוצאים מחיר טוב!
    סגור