שיווק ופרסום

לכבוד ראש השנה: זו הרשת שמגיעה לראשונה לקניונים איילון ומלחה

בהשקעה של מיליון שקל ורגע לפני ראש השנה: מותג היודאיקה וכלי הכסף "הצורפים", פותח לראשונה חנויות פופ אפ, בקניוני מלחה שבירושלים ואיילון שברמת גן 
מערכת ice | 
הצורפים (צילום יחצ הצורפים)
בהשקעה של מיליון שקל: מותג היודאיקה וכלי הכסף "הצורפים", פותח לראשונה חנויות פופ אפ, בקניוני מלחה שבירושלים ואיילון שברמת גן, בשטח של 15 מ״ר.
חנויות הפופ אפ החדשות יפעלו לרגל ראש השנה והחגים, החל מה-3 לספטמבר – עד ה-15 לספטמבר. הן יתנו מענה ופתרונות יצירתיים לעיצוב שולחנות חג ולחוויית אירוח עבור הלקוחות. החנויות החדשות יאפשרו להנגיש את פריטי המותג "מרדינגר" לקהל רחב יותר, זו גם הזדמנות של המוזמנים לארוחות החג להעניק מתנה לא שגרתית, איכותית ומקסימה, כזו שידברו עליה הרבה אחרי החג ותשמח את מארחי ערב ראש השנה.
בחברה זיהו ביקוש לפריטי מותג מרדינגר ובעקבות כך לראשונה החלו במכירת הפריטים בנקודות מכירה נוספות ומגוונות כמו רשתות יודאיקה, וחנויות לעיצוב הבית. המותג נותן מענה מסחרי רחב היקף בהגדלת מגוון המוצרים ובמחירים מונגשים למגוון רחב של קהלים. מותג "הצורפים" הנמצא בבעלות יעקב מרדינגר, האמן והצורף הראשי של החברה, שם דגש על יצירת חווית לקוח ייחודית ובלתי נשכחת.
החנויות החדשות יציגו מאות פריטים מובילים המשלבים מבחר דגמים בשלל סגנונות וחומרי גלם ב-30%- 20% הנחה על מגוון פריטים לחג. עיצוב מלכותי לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק. בציפוי כסף ובשילוב חומרים נוספים, כמו קריסטל איכותי. בנוסף לכך, תינתן תשומת לב לקולקציית החג עם מערכות אוכל מהודרות באיכות הכי גבוהה, כלי הגשה, כוסות לשתייה קרה וחריפה בעיצובים מרהיבים.
אביתר חוגג , סמנכ"ל סחר: באמצעות חנויות הפופ אפ אנו מנגישים את המותג לקהל רחב יותר בלוקיישנים חדשים שלא היו קודם. אנו מאמינים שחנויות הפופ אפ בקניוני איילון ומלחה יסייעו למותג להגיע ללקוחות חדשים וותיקים כאחד. בחנויות הפופ-אפ ישווקו בעיקר פריטים מבית המותג הצעיר "מרדינגר" מבית הצורפים המציע פריטים בעיצוב מקורי ועדכני, בציפוי כסף וחומרי איכות נוספים במחירים נגישים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה