כסף וצרכנות

מהפכה בתחנות הדלק בישראל: לא תצטרכו לצאת מהרכב יותר?

בקרוב בישראל? Autofuel חושפת תכניות להתרחב במזה״ת עם מערכות תדלוק רובוטיות אוטומטיות. מערכת התדלוק הרובוטית תומכת ב׳תדלוק׳ סוגים שונים של דלקים, כולל הטענת רכבים חשמליים והיא מאפשרת ללקוחות לתדלק אוטומטית, או ידנית, באותו מתקן תוך נוחות מירבית
מערכת ice |  10
Autofuel (צילום Autofuel)
חברת Autofuel הודיעה כי היא מתכוונת להתרחב למזרח התיכון ולהתחיל בהתקנות של מערכות תדלוק רובוטיות אוטומטיות. המערכת הקניינית של החברה הדנית, מבטלת את הצורך במתדלקים אנושיים ומחליפה אותם במתדלקים קובוטיים של חברת Universal Robots.
מערכת התדלוק הרובוטית של Autofuel תומכת ב׳תדלוק׳ סוגים שונים של דלקים, כולל הטענת רכבים חשמליים (EV) ומכוניות מונעות מימן, מה שהופך אותה לפתרון אידיאלי לעתיד המגוון של תחום האנרגיה בתחבורה. על ידי אינטגרציה חלקה עם מתקנים קיימים ללא צורך בשינויים, המערכת מאפשרת ללקוחות לתדלק אוטומטית, או ידנית, באותו מתקן, ומספקת גמישות ונוחות מירבית.
 
המערכת של Autofuel מציעה יתרונות רבים, כולל בטיחות משופרת, נוחות ויעילות מוגברת הן ללקוחות והן למפעילי תחנות דלק. על ידי ביטול הצורך במעורבות אנושית בתהליך התדלוק והשימוש בקובוטים של UR, המערכת מפחיתה משמעותית את הסיכונים הכרוכים בתחנות דלק קונבנציונליות. תכונות בטיחות כגון לחצני עצירת חירום וחיישני זיהוי מכשולים מבטיחות סביבת תדלוק מאובטחת. בנוסף, התהליך האוטומטי מייעל את התפעול.
לדברי ג'ונאס תור אולסן, המייסד השותף של Autofuel, החברה עדה לעניין ולביקוש משמעותי בפתרון מצד חברות במזה״ת. ״יש פתיחות בשוק הזה לתדלוק רובוטי ולנו יש הזדמנות מושלמת לתרום לעתיד הניידות באזור". אולסן מעריך כי כל המזה״ת נתפס כבין המאמצים הראשונים טכנולוגיה מתקדמת, אך לא התחייב להגעה בתקופה הקרובה לזירה הישראלית. ״התוכניות של Autofuel בשלב הראשון לשתף פעולה עם מפיצים מקומיים וחברות תחנות דלק בסעודיה ובאיחוד האמירויות, יסללו את הדרך לפריסות מוצלחות נוספות ולחדירה לעוד שווקים באזור״, אמר אולסן.,

Autofuel
לדברי חיים זכרמן, מנהל חטיבת רובוטיקה ואוטומציה בחברת SU-PAD, נציגת UR בישראל, מדובר בדוגמה יפה כיצד טכנולוגיה קובוטית מתקדמת מתגברת על המצוקה הגדלה בגיוס ושימור עובדים, במיוחד במשימות שוחקות שאף משפיעות על בריאות העוסקים בהן.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הישראלים רוצים חסכון והולכים לשרות עצמי (ל"ת)
    א 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אין כמו קובוטיים
    :-& 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגידו... הם יקבלו גם תגמול עבודה מועדפת?!
    סגור
  • 5.
    כבר חשבתי
    בני 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נשלם דלק יותר
    סגור
  • 4.
    אחד הדברים הכי מיותרים שראיתי, מה הבעיה לתדלק לבד? (ל"ת)
    סבבה 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • א
    א 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה הבעיה לפתוח את חלון הרכב עם ידית ולא חשמלי?
    סגור
  • 3.
    מה זה קובוטי (ל"ת)
    מה זה קובוטי 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מה זה קובוטי? (ל"ת)
    מה זה קובוטי? 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    רובוטים
    דין דין 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בכל זאת יצטרכו לצאת מהרכב לבדוק שמן ומים ולקנות בחנות תחנת הדלק.
    סגור
  • 1.
    כמה מיותר
    טל 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי צריך את השטות הזאת, אין על מה לשפוך כסף, על תדלוק בכלל אין מה להשקיע וחשמל טוענים בעיקר בבית, מיותר לגמרי. שטות גמורה. ומה יקרה כשיתחילו נזקים ברכבים? תביעה ייצוגית ראשונה והעסק מת.
    סגור
  • כל הרכבים החשמליים של עכשיו ישנים בשנה הבאה
    שאול 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היום הם כבדים בגלל המערכות והסוללות הכבדות. וכשחם הנצילות ירודה, הם לא בתפוקה מירבית. מערכת חשמלית בחום מקבלת בלאי מהיר! גם המזגן לא יעבוד במיטבו במצב כזה. אל תקנו כיום רכבים חשמליים, לכן לטכנולוגיה חדשה עם סוללה קלילה.
    סגור