כסף וצרכנות

ברגר קינג מפסיקה את המשלוחים: זה המהלך המפתיע של הרשת

ברגר קינג מוותרת על שירות המשלוחים העצמאי ועוברת ליאנגו דליברי. Yango Delivery עושה שימוש בטכנולוגיית AI ולמידת מכונה כדי להבטיח שהמשלוחים יצאו בצורה היעילה, המהירה והבטוחה ביותר
מערכת ice | 
ברגר קינג (צילום shutterstock)
Yango Delivery מודיעה היום (ראשון) כי תחל לבצע את המשלוחים בגוש דן ובערי המרכז של רשת המזון המהיר ברגר קינג ישראל. Yango Delivery עושה שימוש בטכנולוגיית AI ולמידת מכונה כדי להבטיח שהמשלוחים יצאו בצורה היעילה, המהירה והבטוחה ביותר.
יאנגו דליברי, שתספק את המשלוחים לברגר קינג בסניפיה בתל אביב, פתח-תקוה, חולון, רעננה והרצליה, לדבריה: "מביאה שירות המשלוחים בישראל סטנדרט משלוח איכותי, מהיר ומשתלם, המתבסס על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק". בזאת, ברגר קינג ישראל מצטרפת לחברות נוספות שבחרו השנה ביאנגו דליברי, לרבות רשת גולדה, Factory 54, am:pm, SpeicHaus, אספרסו קלאב ועוד.

אור זנו-רביד, מנכ"ליתYango Delivery  בישראל: ״אני שמחה וגאה שגם ברגר קינג, כמותג עולמי פופולרי, בחרה בשירות המקצועי והמתקדם של יאנגו דליברי. רשת עם סטנדרט מזון בינלאומי זקוקה לחברה עם סטנדרט משלוחים בינלאומי, מהטכנולוגיה ועד לשליחים עצמם".
עוד הוא טען: "אנחנו יכולים להבטיח כי כל מי שיזמין משלוח מברגר קינג לביתו או למשרד, יקבל את המנות המצוינות באותה איכות שהיה מקבל בסניף עצמו, ובסטנדרט השירות העולמי של ברגר קינג״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה