כסף וצרכנות

עוקץ המוניות בנתב"ג נמשך: "הנהג הציב לנו אולטימטום"

לאחר שזוג מת"א טענו כי המחיר גבוה מדי לנסיעה מנתב"ג לביתם, נהג המונית הוריד 10 שקלים מהסכום שהציג תחילה, השניים המשיכו להתעקש שיפעיל מונה חרף ההבטחות שלו תחילה שיעצור את הנסיעה ויחזיר אותם לנתב"ג ואמר: "הנה אני אפעיל לכם מעכשיו מונה. עכשיו בוא ניסע לפי החוק, ועכשיו עד שנגיע לאחד העם תצא לכם הנשמה"
מערכת ice |  2
שוד נהג המונית (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, unsplash)
עוד אירוע מקומם בנתב"ג. על פי טענות של בני זוג שנחתו אמש (אור לשלישי) בישראל אחרי חופשה בחו"ל, הם חיכו למונית כדי לנסוע במונית חזרה לביתם שבתל אביב, אך ויכוח עם הנהג על מונה הפך את הנסיעה לחוויה שהם לא ישכחו.
השניים סיפרו למאקו: "נהג המונית הציב לנו אולטימטום, או שתשלמו 180 שקל לתל אביב (במקום 100-120 בערך) או שאני אסע בכוונה 50 קמ"ש כל הדרך וייקח לכם שעתיים להגיע לתל אביב". 

עוד הם סיפרו: "בסוף הוא באמת נסע ממש ממש לאט, האט בכוונה לפני רמזורים והצליח להגיע בקושי ל-132 שקל. לדעתי הוא גם הוסיף לנו כמה שקלים על 'הזמנה טלפונית' שכמובן לא הייתה".
לאחר שטענו כי המחיר גבוה מדי, נהג המונית הוריד 10 שקלים מהסכום שהציג תחילה, השניים המשיכו להתעקש שיפעיל מונה חרף ההבטחות שלו תחילה שיעצור את הנסיעה ויחזיר אותם לנתב"ג ואמר: "הנה אני אפעיל לכם מעכשיו מונה. עכשיו בוא ניסע לפי החוק, ועכשיו עד שנגיע לאחד העם תצא לכם הנשמה".
הנהג הגיב למאקו: "מדובר בשקר וכזב. המונה הופעל בתחילת הנסיעה ויש קבלה ויש הכל. אלה אנשים שמנסים להפיל את נהגי המוניות שגם ככה לא מרוויחים הרבה. הם דיברו לא יפה ופנו אליכם כי הם רצו להתלונן אבל הכל היה בסדר מההתחלה ועד הסוף. אם הם רוצים להתלונן עליי יש להם את כל הפרטים והם יכולים לפנות למי שצריך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נהגי מוניות
    דודי 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזרתי מהשדה רצתי לנסוע ללוד הנהג-אמר לי 110 שקל נביעה של 10 דקות אמרתי לו תפעיל מונה הכניס לי מזוודות נוסע שלילי מס נמל קריאה של טלפון תוספות דל 40 שקל מזוודות הורידו את מהמחירון כמו גםצאת הנוסע השלישי יצא לו בלחץ 80 שקל עם התוספות לקחתי תקבלה טמרתי תודה רבה ושלחתי למשרד התחבורה
    סגור
  • 1.
    לי הנהג הוציא דף מנויילן וטען שמדובר במחירון
    ידוע לכל 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן שאין בישראל מחירון לנסיעה במונית, המונה הוא המחירון ומה שהוא רושם זה המחיר של הנסיעה. אין סוף לנוכלות של מוניות נתב"ג, מילא אנחנו שגרים פה ומכירים את הטריק אבל מסכנים התיירים שזה הקבלת פנים שלהם שהם מגיעים לארץ
    סגור