תיירות

בשורה משמחת לטסים: מחירי החופשות בחגי תשרי צונחים

אפילו שעוד לא טסנו לחופשת הקיץ, מומלץ כבר לבחון את המחירים לחופשות של חגי תשרי ומסתמן שהשנה תהיה לכולנו הפתעה נחמדה - ירידה במחירי החופשות לעומת שנה שעברה
מערכת ice | 
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
גם אם עוד לא הספקתם לצאת לחופשת הקיץ שלכם, אין ספק שהגיע הזמן להתכונן כבר לחופשת חגי תשרי. ממש כמו בכל עונה אחרת בשנה, ככל שתקדימו להזמין - כך תשלמו פחות. עם זאת, לפי בדיקה של קבוצת התיירות גוליבר, ייתכן והשנה תשלמו פחות ממה שהייתם משלמים בשנה שעברה.
אלמנט ניכר במיוחד שנראה השנה לראשונה הוא הארכת משך החופשה. הסיבה לכך היא העובדה שחופשות חגי תשרי בבתי הספר ישתנו בקרוב ויכללו 15 ימי חופשה רצופים, במקום הפסקות לסירוגין. נמצא כי 35% מהישראלים יטוסו לכחמישה ימים, 30% יטוסו לעד כעשרה ימים ו-35% יטוסו ליותר מעשרה ימים.
בין היעדים המבוקשים ביותר לטיסה נראה את יוון ובה כרתים ורודוס, אחר כך ניו יורק, באטומי ולרנקה. בנושא המחיר נמצא כי רודוס רשמה פער ניכר במחיר ביחס לשנה שעברה - המחיר לחופשה ירד ב-46%, בעוד שרומא התייקרה ב-30%. אם נבחן חבילות נופש "הכול כלול" נמצא כי דווקא באטומי התייקרה ב-17%, כרתים ב-10%, בעוד שפראג ירדה במחיר ב-8%.
לבסוף, נמצא כי השבוע בין ראש השנה ובין יום כיפור הוא השבוע הזול ביותר שניתן לטוס בו, כנראה כי אין חופשות. למשל, בחגים תשלמו על חבילת נופש לכרתים מחיר של 489 דולר, אך בין ראש השנה ויום כיפור תשלמו 25% פחות. על טיסות רגילות לרומא תשלמו 47% פחות ועל דובאי 44% פחות.
זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר, מסר: "עולם התיירות התאושש משמעותית בשנה האחרונה, והתייר הישראלי חזר לראות עולם ובגדול. המחירים ברוב היעדים נמוכים יותר מבשנה שעברה – בשורה משמחת עבור הצרכן, שאם יתאפשר לו להתגמש גם בתאריכים יוכל להוזיל עלויות באופן משמעותי ולטוס בזול בתקופת החגים. החיסכון כמובן משמעותי ביותר בחופשות בהרכבים משפחתיים, ולוח החופשות השנה במערכת החינוך משפיע על ההזמנות ומאפשר למשפחות לטוס ליעדים רחוקים ולחופשות ארוכות יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה