כסף וצרכנות

הסרט ברבי שובר את הקופות - ויכול להכניס גם לכם הרבה כסף

הסרט ברבי שובר את הקופות ורשם הכנסות מטורפות של 155 מיליון דולר בסוף שבוע אחד בלבד. מי שמנצל זאת הם אספני הבובות, שמוכרים בובות שנרכשו לפני מספר שנים בסכומים שמגיעים ל-12 אלף דולר
מערכת ice | 
הסרט "ברבי" (צילום מתוך נסרט)
הסרט החדש של ברבי שיצא לאחרונה לאקרנים שובר את הקופות מסביב לעולם ויוצא באז מטורף סביבו. למעשה, עד כה, הסרט רשם את הפתיחה הגדולה ביותר של השנה אחרי שהכניס לא פחות מ-155 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו בארצות הברית, כאשר על פי הערכות הוא צפוי להכניס סכום המוערך בכ-337 מיליון דולר. אבל האם ידעתם שגם אתם יכולים להכניס ממנו כסף, וממש לא מעט כזה.
מי שמלבד מפיקי הסרט וחברת מטאל, שמייצרת את בובות הברבי, מנצלים את ההייפ האדיר של הסרט הם אספני הבובות. בתקופה האחרונה, מהדורות מיוחדות של בובות ברבי שיצאו עם השנים וכבר לא נמכרות, או כאלה מיוחדות, נמכרות ביד שנייה בסכומים מטורפים לחלוטין. למעשה, בובות ברבי ישנות שנקנו על ידי צרכנים ב-3-5 דולר בעבר, נמכרות היום בעשרות אלפי דולרים (!).
כך למשל חיפוש קצת באתר eBay מגלה שבובת ברבי מיוחדת של המלכה אליזבת נמכרת כעת בלא פחות מ-5,000 דולר. אבל זה לא לא הסכום הכי גבוה בו נמכרות הבובות. בובה שעדיין נותרה סגורה במארז המקורי שלה, שיצאה בתור מהדורה מוגבלת של בובות ברבי בשיתוף פעולה עם  מותג האופנה ESCADA, נמכרת שם בלא פחות מ-12,000 דולר. אז אם יש לכם בובות ברבי מיוחדות שהילדים שיגעו אתכם שתיקנו להם, יכול להיות שהן שוות הרבה מאוד כסף היום, ואין ספק שכדאי לכם לעשות קצת סדר בארגז המשחקים הישן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה