שיווק ופרסום

תנובה במהלך ענק: קולקציית המשקאות החדשה תשבור את השוק?

רשת קפה גרג, משיקה לראשונה תפריט ספיישל של משקאות חדשים לקיץ 2023, בשיתוף תנובה אלטרנטיב, עם קשת רחבה של טעמים וצבעים. המשקאות החדשים של גרג במהדורה מוגבלת, ישווקו רק לתקופת חודשי הקיץ: יוני-אוקטובר ויעלו 32 שקל ליחידה
מערכת ice | 
תנובה (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
רשת קפה גרג, משיקה לראשונה תפריט ספיישל של משקאות חדשים לקיץ 2023, בשיתוף תנובה אלטרנטיב, עם קשת רחבה של טעמים וצבעים. המשקאות החדשים של גרג במהדורה מוגבלת, ישווקו רק לתקופת חודשי הקיץ: יוני-אוקטובר.
המשקאות החדשים משלבים טעמים ייחודיים ושילובים מעניינים של פירות וירקות טריים, המשלבים  טעמי גלידות, תבלינים ועוד. בין המשקאות החדשים לקיץ 2023: המשקה הסגול Amazonas rainbow Shake  אשר מכיל - אוכמניות כחולות, פסיפלורה, קוקוס, מי סוכר, גלידת סורבה וניל טבעונית חלב שיבולת עם טופינג של חלב שיבולת מוקצף. מחיר לצרכן: 32 שקל.
המשקה הוורוד Africa Sunrise shake  המכיל: אבטיח, מלון, נענע, גלידת סורבה וניל, מי סוכר, חלב סויה עם טופינג של חלב סויה מוקצף. מחיר לצרכן: 32 שקל. המשקה הירוק Sidney Forest Shake  – בייבי תרד, מלפפון, תפוח ירוק, , בננה, תמר מגהו'ל, חלב שקדים עם טופינג של חלב שקדים. מחיר לצרכן: 32 שקל. המשקה הצהוב Rio waves shake  – אננס, בננה, מנגו, ג'ינג'ר, פסיפלורה שקדים קלויים וחלב שקדים. מחיר לצרכן: 32 שקל.
תנובה וקפה גרג (צילום: אמיר מנחם)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה