כסף וצרכנות

ריקול לקרפלך שיורד מהמדפים בישראל: משרד הבריאות באזהרה חמורה

חברת גל-יעד בע"מ, תחת המותג "מעדני הכפר", מבקשת להחזיר ולא לצרוך את המוצר "קרפלך במילוי בשר", זאת לאחר שנמצאו בבדיקה של משרד הבריאות אלרגנים מסוג "סויה וביצים" אשר אינם מסומנים במידע על האלרגנים בתווית המוצר
מערכת ice | 
קרפלך (צילום גל יעד)
חברת גל-יעד בע"מ, תחת המותג "מעדני הכפר", יצאה היום (שני) בקריאה דרמטית לעדכון הצרכנים, על המצאות אלרגנים במוצר שלה קרפלך במילוי בשר, וקראה לצרכנים שרכשו את המוצר ואלרגים לביצים ולסויה לא לצרוך את המוצר האהוב. נוסף על כך סיפרה החברה כי היא פועלת לתיקון התווית.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם חברת גל-יעד בע"מ בנוגע להחזרת המוצר קרפלך במילוי בשר נכתב תחילה תיאורו של הקרפלך: "חברת גל-יעד בע"מ, תחת המותג "מעדני הכפר" קוראת לעדכון הצרכנים על המצאות אלרגנים במוצר: קרפלך במילוי בשר- מס' ברקוד 7290002406044,  תאריך ייצור 28.11.22, לשימוש עד 28.11.23 במשקל 800 גרם".
עוד נכתב בהודעה שיצאה מטעם החברה כי "בבדיקה שנערכה ע"י שרות המזון במשרד הבריאות נמצא כי המוצר מכיל אלרגנים מסוג "סויה וביצים" אשר אינם מסומנים במידע על האלרגנים בתווית המוצר. צרכנים בעלי אלרגיה לסויה וביצים, וכן לאלרגנים נוספים המופיעים בתווית המוצר מתבקשים שלא לצרוך אותו". לסיום, נכתב בהודעת החברה: "בתיאום עם שרות המזון חברת "גל-יעד בע"מ פועלת לתיקון התווית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה