כסף וצרכנות

מקס סטוק שוברת את שוק הרולאפס? יחידה בשקל בלבד

הרשת הודיעה על מבצע שובר שוק: "רול אפס בשקל? מקס סטוק. יש לנו את זה!", אבל איך הגיבו הלקוחות למבצע?

מערכת ice | 
רול-אפס בשקל ברשת מקס סטוק (צילום מערכת אייס, shutterstock)
אחרי שטירוף הרולאפס הפך לשיגעון של ממש – כולל מחירים מוגזמים, שוק שחור והברחות לישראל – כעת גם רשת הדיסקאונט מקס סטוק נכנסת לקלחת ומציעה מבצע שובר שוק וחסר תקדים עד כה.
ברשתות החברתיות של הרשת עלה הפרסום הבא: "רול אפס בשקל? מקס סטוק. יש לנו את זה! תייגו חברים שישמחו להישאר מעודכנים!", העוקבים לא כל כך התרשמו ואחד מהם כתב: "הינה הגיע הרגע שנתקעים עם מלאי מטורף חחחחחח".
רק לאחרונה ברשת "ויקטורי" מכניסים קצת שפיות בשיגעון עם מחירים שוברי שוק. החל משבוע שעבר נמכרו בסניפי הרשת עשר חבילות רולאפס ב-19.90 שקל בלבד (1.90 שקל ליחידה), לאחר שבמרבית החנויות בארץ יחידה בודדת נמכרת במחיר שנע בין 8-10 שקלים.
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי, מסר: "ימים ארוכים שאני מקבל פניות חוזרות ונשנות מהלקוחות מתי הרול אפס יגיעו גם אלינו – אבל אנחנו לא מוכנים להשתתף בחגיגת המחירים המשתוללים. כעת, כשהצלחנו להביא את הממתק האהוב במחיר הוגן – ניתן למצוא אותו בכל סניפי הרשת".
כידוע, שיגעון הרולסאפ כובש את ישראל, ונושא ההברחות לארץ משגע את רשות המסים. רק לאחרונה נחשף כי בודקי יחידת מכס מרכז במרכז למיון דואר חבילות שבמודיעין חשפו עשרה משלוחים שהגיעו מארה"ב ויועדו לכתובות שונות בארץ. המשלוחים הכילו כמויות מסחריות של הממתק. המשלוח הגדול ביותר הכיל 17 ק"ג (כ-1,200 פריטים) ובסך הכול נתפסה כמות של כ-157 ק"ג בכל המשלוחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה