כסף וצרכנות

הצעצועים יורדים מהמדפים בישראל: ריקול למשחק האהוב על הילדים

משרד הכלכלה והתעשייה בישראל הוציא הודעת אזהרה חמורה לפיה לכל מי שיש בביתו את טלפון הצעצוע בצורת חילזון, מתבקש להפסיק את השימוש בו לאלתר ומוזמן לפנות למקום הרכישה, לצורך החזרתו וקבלת פיצוי כספי, בעקבות סכנת חנק ממשית של ילדיכם
מערכת ice | 
צעצועים (צילום pexels)
משרד הכלכלה והתעשייה בישראל הוציא היום (חמישי) הודעת אזהרה חמורה לפיה לכל מי שיש בביתו את טלפון הצעצוע בצורת חילזון PUZZLE MUSIC SNAIL מק"ט 5766- ITEM NO: Y-2, צריך להחזיר אותו מיד ולהימנע מהשימוש בו, בטח כשמדובר בילדים שלכם, שכן יש סכנה ממשית מבליעת חלקים מהצעצוע וסכנת חנק.
מדובר בטלפון צעצוע בצורת חילזון PUZZLE MUSI  SNAIL  מק"ט 5766- ITEM NO: Y-2, עליו יש את הברקוד 7262626057667, והיצרן שלו הוא holly patans n.k ltd-, סין והוא שווק בתאריכים :9/2022-5/2023.
סוג סיכון הינו חנק - בליעת חלקים קטנים, לאחר שבבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו: ת"י 562 "בטיחות צעצועים" חלק 1-סעיף 5: במהלך הבדיקה נוצר חלק קטן מהנדרש בתקן כאשר המחושים מהפלסטיק האדום נשברו, ועל כן מתהווה סכנת בליעה וחנק.
אז מה אתם צריכים לעשות במקרה שיש לכם את הצעצוע הנ"ל בבית? כל המחזיק במוצר זה מתבקש להפסיק את השימוש בו לאלתר ומוזמן לפנות למקום הרכישה, לצורך החזרתו וקבלת פיצוי כספי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה