כסף וצרכנות

אדידס נפרדת מקניה ווסט, וזה מה שתעשה עם מיליוני הנעליים שנותרו

אדידס מחזיקה נעליים בשווי של מיליארד דולר של המותג Yeezy, והחליטה לא להשמיד אותם אלא למכור ולהפנות את ההכנסות לארגוני צדקה
מערכת ice | 
כפכפים בעיצוב הראפר קניה ווסט (צילום אינסטגרם/ קניה ווסט, shutterstock, מתוך אתר אדידס)
ענקית האופנה והספורט אדידס, מצאה סוף סוף פיתרון לדילמה של כמעט שנה.
מותג הספורט הגרמני החזיק נעלי "Yeezy" בשווי של יותר ממיליארד דולר במלאי, עקב סיומה הפתאומי של השותפות עם הראפר קניה ווסט.
אולם אתמול (חמישי), מנכ"ל אדידס, ביורן גולדן, הודיע כי החברה תחדש את מכירת המוצרים שנותרו בקו Yeezy של קניה ווסט ותתרום את ההכנסות מהם לצדקה. "מה שאנחנו מנסים לעשות עכשיו זה למכור חלקים מהמלאי הזה ולתרום כסף לארגונים שעוזרים לנו ושגם נפגעו מההצהרות של קניה", אמר מר גולדן במהלך אסיפת בעלי המניות השנתית של אדידס.
אדידס סיימה את השותפות העסקית עם המוזיקאי באוקטובר לאחר שווסט, שהחליט לקרוא לעצמו "יה" (Ye), השמיע קריאות אנטישמיות ברשתות החברתיות. החברה התמודדה עם כמה מאבקים פיננסיים מאז סיום החוזה שלה עם ווסט, שהקו שלו היווה כמעט 10% מההכנסות השנתיות של אדידס.

החברה שקלה מספר אפשרויות מה לעשות עם המלאי, כולל השמדתו, מה שלדבריה היה עולה לה כחצי מיליארד דולר. היא כבר הודיעה בשבוע שעבר שההפסד של Yeezy עלה להם 441 מיליון דולר במכירות שבעה חודשים לאחר שקיבלו את ההחלטה המהירה לסיים את השותפות עם ווסט.
אדידס כבר אמרה שהיא תפנה את המיקוד שלה לביסוס מחדש כמותג ספורט על ידי התמקדות בכדורסל ובכדורגל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה