כסף וצרכנות

פרשת האוכל המקולקל במסעדת טופולופומפו: "הרגשתי חולשה פתאום"

משרד הבריאות כבר סגר את מסעדת טופולופומפו, אבל יותר ויותר אנשים שאכלו במסעדה ממשיכים לשתף על החוויה שלהם: "כבר בלילה התחלתי להרגיש לא טוב"
מערכת ice |  2
מסעדת טופולופומפו (צילום shutterstock, אינסטגרם/ topolopompo)
ירין מירן ויונתן גלוזמן התארחו במסעדת טופולופומפו וסיפרו ב"חדשות הבוקר" בערוץ 12 על  קלקול הקיבה שחוו. נזכיר, לאחרונה המסעדה שנמצאת בבעלות השף אבי קונפורטי עלתה לכותרת לאחר שהתגלה שסועדים רבים שאכלו שם סבלו משלל תסמינים של הרעלת מזון כמו: הקאות, שלשולים וחום גבוה. 
גלוזמן מספר שיממה לאחר הארוחה במסעדה הוא התחיל להרגיש לא טוב: "ערב לאחר מכן, הרגשתי חולשה פתאום. אין כוחות לגמרי, צמרמורות. משהו מוזר. פעם ראשונה שמשהו כזה קורה לי." גם בת זוגתו, ירין מירן סיפרה על ההרגשה שלה לאחר הארוחה: "כבר בלילה התחלתי להרגיש לא טוב".
גלוזמן מספר כי לאחר שעברו הכאבים לו ולבת זוגתו ירין, הם חייגו אל המסעדה לספר על האירוע אך שם, לא לקחו את התלונות שלהם ברצינות: "התקשרנו למסעדה יומיים אחרי זה, היה נשמע שמתייחסים לזה מאוד בחומרה ואמרו שיחזרו אלינו, לא חזרו אליי עד עכשיו".
משרד הבריאות התייחס לדיווחים הרבים שהתקבלו על המסעדה ופרסם הודעה: ""במשרד הבריאות התקבלו דיווחים על תחלואת מעיים במסעדת טופולופומפו בתל אביב. עם היוודע האירוע, מפקחים של מחלקת בריאות הסביבה במחוז תל אביב ערכו ביקורת במקום. מהביקורת עלה כי לא הייתה הקפדה מלאה על נהלי עבודה וכן חריגה מתנאי האישור."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק משם כזה אפשר לקבל הרעלת קיבה
    מאיר 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טופלו פוטופטם
    סגור
  • 1.
    נראה לי שלא היתה שום הרעלה.
    מעיין 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש מצב שבדו את כל הפרשה הזו רק כדי שהמסעדה תקבל פירסום. וזה חתיכת פירסום
    סגור