כסף וצרכנות

בהשקעה של מיליון שקלים: בית האופנה האגדי בצעד ענק

לצד חללי האופנה בחנות הקונספט של בית משכית, ישנו חלל של עיצוב לבית הכולל יותר מ-30 יוצרים ישראלים, חנות ספרים, חנות פרחים, אזור בר המגיש ומוכר משקאות קלים, בירות קראפט ישראליות, אלכוהול ישראלי וסטרט-אפ של גלידה ישראלית 

מערכת ice | 
חנות קונספט של משכית (צילום מלכה ניהום)
בהשקעה של מיליון שקלים בית משכית פותח חנות קונספט ייחודית המצדיעה ליצירה ישראלית. משכית השרון הינה חנות הקונספט הראשונה בישראל על טהרת היצירה המקורית הישראלית. דווקא בתקופה כזו, זה הזמן להצדיע ליצירה ישראלית ולחגוג אותה כדי להזכיר לכולנו את ישראל היפה על ערב התרבויות העשיר שבה.
חנות משכית השרון נמצאת בהוד השרון במתחם המדובר ביותר באזור הנקרא - ״כיכר המושבה״. החנות משתרעת על פני 300 מטר הנמצאים בחלל אחד עם תקרות גבוהות ומעוצבת באופן עוצר נשימה.
בחנות מספר אזורי התייחסות החל מפרטי הלבוש של המותג הנגיש של משכית - ״אם ביי משכית״, וכלה באזור שלם המוקדש לקולקציית היום-יום של משכית, לצד קולקציית הקוטור אשר מיוצרת בהתאמה אישית.
לצד חללי האופנה ישנו חלל של עיצוב לבית הכולל יותר מ-30 יוצרים ישראלים אשר מציגים את עבודותיהם החל מבטון, זכוכית, קרמיקה, קוסמטיקה ועד ריהוט.
כמו כן, קיים חלל של חנות ספרים, חנות פרחים, אזור בר המגיש ומוכר משקאות קלים, בירות קראפט ישראליות, אלכוהול ישראלי, סטרט-אפ של גלידה ישראלית והשיא הוא קיר שלם של מערכות הידרופוניות המאפשרות לגדל תוצרת חקלאית בחלל סגור בצורה ייחודית ואסתטית, מטעמה של חברת הייגרינס הישראלית.
חלל נוסף הוא חלל משפחה וילדים אשר מובל על ידי חברת האופנה הבינלאומית הנחשקת ״נונונו״ אשר מקורה בישראל. חלל התכשיטים מציג חמישה מעצבי תכשיטים מובילים בישראל ובפעם הראשונה מחוץ לחנות שלהם, בהם המעצבות אגס ותמר מציגות את הקולקציות האחרונות שלהם.
בעתיד הקרוב יכנסו תכנים ייחודים ואינטימיים ויתארחו בחלל זה כגון הרצאות של יערה קידר בפורמט ייחודי. החנות שואבת השראות מחנויות קונספט עולמיות כגון מרסי, קולט, קורסו קומו 10 ועוד רבות וטובות.
מבית משכית נמסר: ״אנחנו בונים כרגע חוויה שלתפיסתנו היא העתיד של הריטייל. אנחנו מדברים על חוויות ולא על קניות. אנחנו מאמינים שאנשים רוצה לבקר בסביבה מרגשת, מעוצבת, מסקרנת ומגוונת שאליה באים ללמוד ולהיחשף לדברים חדשים. נגמרו הימים שאנשים באו ל-״חנות״. אנשים לא רוצים לקנות אלא רוצים להתרגש, לחוות וללמוד… אנחנו מאמינים שזה העתיד וככל שנייצר לאנשים חוויות מרגשות ככה נייצר להם ערך גדול יותר.
לכך הוסיפו: "בניית הקונספט והאוצרות לקחה לנו שנה וחצי ואנחנו שמחים שהגענו לנקודה הזאת היום שהכול מתחבר. יש בארץ הייחודית שלנו הרבה מאוד יצירה ישראלית שחובה על כולנו להכיר ולהוקיר… החל מאופנה יצירתית, מוצרים מעוצבים לבית, אלכוהול, חקלאות, טכנולוגיה ועוד… ואין שמחים מאיתנו שיש לנו את הזכות לאצור את כולם במקום אחד. אנחנו מאמינים שזה רק ההתחלה ואנחנו מצפים לעוד שנים ארוכות של יצירה ישראלית בארץ ובחול״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה