כסף וצרכנות

רשות המסים זכתה בהישרדות: כמה הזוכה תאבד מהמיליון?

אלית מוסאיוף שהדהימה את כולם וזכתה בפרס הגדול, תיאלץ להחזיר חלק נכבד ממנו למדינה. מס הכנסה ומע"מ ישאירו אותה עם 638 אלף שקלים בלבד
מערכת ice |  8
גיא זוארץ (צילום מיכאל טומרקין)
הפתעת ענק בגמר הישרדות של רשת 13. אמש (שבת) הייתה זו אלית מוסאיוף שזכתה בתואר השורדת האחרונה בריאליטי המוביל של הערוץ והיא הייתה זו שגם הכניסה לכיסה פרס בגובה של מיליון שקל. אבל, זה לא באמת הפרס שהיא תיקח הביתה.
על פי בדיקה במחשבון המחשב את שיעור המס לסכום של מיליון שקל, גובה המס עומד על 360,103 שקל שהוא 36% מס לתשלום, מה שמשאיר 639,987 שקל בידיה של המנצחת של העונה.
מוסאיוף (53) הייתה המתמודדת המבוגרת ביותר בעונה הנוכחית של תוכנית הריאליטי, והיא אחת המתמודדות הכי המבוגרות שזכו בתוכנית בעולם, אם לא המבוגרת ביותר: "אני האישה השורדת המבוגרת ביותר בעולם שזכתה אי פעם בהישרדות", אמרה רגע אחרי הגמר.

מוסאיוף, אם לארבעה ילדים, עבדה לפני השתתפותה "בהישרדות" בתור מזכירה רפואית בחולון. היא גברה על המתמודד הצעיר ביותר, טל מורד בן ה-21, סהר כהן בן ה-26 וגל רובין בת ה-32 שהגיעו עימה לגמר, לאחר שזכתה בשישה קולות לעומת הקול היחיד שהיה לכהן בעת ההכרזה.
במקביל, אחרי למעלה ממיליון הצבעות השורדת האהובה של העונה היא מאיה קיי. קיי זכתה ברכב LeapMotors TO3 חשמלי ששוויו כ-99,900 שקל, על פי האתר הרשמי של המותג. מי שלא עמד להצבעה הוא מאור שושן שהודח ממש בתחילת העונה.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    זה היה בכלל בחו"ל
    גנבים 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי יתנו את הכסף הזה לדתיים וערבים ?
    סגור
  • 6.
    תקבל 638,000 ש"ח יותר מדי. (ל"ת)
    אלי 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    משהו נורא קרה לזוכה בהשרדות... (ל"ת)
    פיני, לא גרשון. 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    נמאס כבר
    אוזוספ הממציא 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מהמדינה העלובה הזאת , שלא נותנת לחיות , על מה מגיע לטינופות האלה באוצר כמעט 40 אחוזים? במה הם השתתפו איתה? באיזה עוד מדינות יש מיסים כלכך מנופחים על כל תזוזה שאנחנו עושים? למה שיגיע יומה והיא תצטרך איזשהו שרות מהמדינה מישהונמאלו שאחראים לגבות ממנה את המיסים המטורפים והחוצפה הזו בכל ירקו לכיוון שלה ? היו עושים שיעורי מס כאלה והיו מקבלים חרם על התוכניות ועל ההגרלות עד לביטול מוחלט!
    סגור
  • איך לדעתך נממן את שרה ויאיר? (ל"ת)
    מגיבי 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    פשוט צחוק מהעבודה
    יאיר 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אומרים פרס של מליון שקל , אז תתנו מליון נקי למה לרמות ? שהתוכנית תיקח עליה את המס . אם אומרים כבר את הפרס אז שיגדילו למליון וחצי או מליון ארבע מאות אלף שקל , ככה המנצח ילך באמת עם מליון שקל הביתה ! לכל המשתתפים העתידיים תעמדו על זה תאמינו לי יש להם רייטינג ורווח גדול . תחשבו על זה ..
    סגור
  • 2.
    פשוט צחוק מהעבודה
    יאיר 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אומגים פרס של מליון שקל , אז תתנו מליון נקי למה לרמות ? שהתוכנית תיקח עליה את המס . אם אומרים כבר את הפרס אז שיגדילו למליון וחצי או מליון ארבע מאות אלף שקל , ככה המנצח ילך באמת עם מליון שקל הבייתה ! לכל המשתתפים העתידיים תעמדו על זה תאמינו לי יש להם רייטינג ורווח גדול . תחשבו על זה ..
    סגור
  • 1.
    אייס ממשיכים ב"עיתונות במיטבה"
    אסי 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מילא לעשות אייטם על כלום - שכן כל זכייה מעל כ-60K, לא משנה אם בלוטו, בהשרדות, באח הגדול או בתחרות בישול מחויבת במס - בדיוק באותו אחוז מס, אין שום קשר למע"מ - שהוא כידוע, מס ערך מוסף, על שירותים או מוצרים. אז עשיתם אייטם על שום דבר, וזרקתם במשנה את המילה "מע"מ" כדי להראות חכמים יותר.
    סגור