כסף וצרכנות

שכחתם לשלם? זו העירייה שתשלח לכם SMS לפני האכיפה

?עיריית תל אביב-יפו משיקה מערכת לשליחת מסרונים לתושבים לפני תחילת הליכי אכיפה ותוספות פיגורים 
מערכת ice | 
עיריית תל אביב (צילום shutterstock, ויקיפדיה-דוד שי)
עיריית תל אביב-יפו החלה בשירות שליחת מסרונים לבעלי תו חניה בעיר עם פירוט הדו"חות לתשלום, וזאת כשבוע לפני חלוף התאריך האחרון לתשלום. במסרון יישלח גם לינק לתשלום ישיר. המטרה: לאפשר לתושבים לשלם את דוחותיהם לפני התווספות תוספת פיגורים והתחלת הליכי האכיפה, ולהימנע מאי נעימויות כדוגמת עיקול חשבון הבנק.
אגף החניה החל השבוע בהפעלת השירות, במהלכו יישלחו  מאות מסרונים מדי חודש, וזאת בנוסף לאופן משלוח הדו"ח הקבוע בחוק - שליחה בדואר רשום לרשומים במרשם האוכלוסין. את המסרונים יקבלו תושבים שרשומים במאגר תווי החניה בעיר.
 
יצויין כי עיריית תל אביב-יפו רואה לנגד עיניה בראש ובראשונה את השמירה על הסדר הציבורי, ומתכוונת לפעול בכל דרך אפשרית כדי שבעלי הדו"חות יקבלו את ההודעה לפני התאריך האחרון לתשלום ולפני שיתווספו להם הוצאות משפטיות נוספות כגון תוספת פיגורים, ריביות והוצאות גבייה. בימים אלה נבחנת הרחבת השירות גם למבקרים.
נוסיף כי אחת הסיבות להרחבת ערוצי המידע היו תלונות חוזרות מפי תושבים, שהופתעו מכך שהבנק שלהם עיקל את חשבונם ללא התרעה מוקדמת, אם מפני ששכחו מקיומו של הקנס ואם בשל סיבות נוספות כגון אי שינוי הכתובת לאחר מעבר דירה ועיכובים של הדואר.
ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "המטרה שלנו היא לא להעשיר את קופת העירייה אלא לשפר כל הזמן את השירות לתושבות ולתושבים. המהלך הזה יאפשר למי שלא ידעו על החוב או שכחו ממנו לשלם אותו לפני המועד האחרון. אנחנו נמשיך להשתפר ולהתייעל, תוך הקפדה על שמירת הסדר הציבורי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה