כסף וצרכנות

רמי לוי חושף: המשפט שהביא לעולם את 'שיווק השקמה'

איש העסקים סיפר בראיון: "אמא ניגשה לאחד מהם וביקשה שתי קופסאות רסק והוא אמר לה: 'גברת, לכי אנחנו לא מוכרים פה', זה לא שהוא היה אדם רע אלא הוא לא התעסק עם לקוחות פרטיים ואז עלה לי הרעיון לפתוח ברחוב השקמה חנות שתמכור ללקוחות פרטיים במחיר של סיטונאים, יצרתי ביקוש ומשם הכל התקדם"
מערכת ice |  5
רמי לוי שיווק השקמה (צילום יחצ)
במהלך הראיון שלו לערוץ 7, בו התייחס לעליית מחירי הדיור, יוקר המחיה וגם המחאה של אנשי העסקים שמאיימים להוציא כספים מישראל, רמי לוי שיתף גם בסיפור כיצד נולדה רשת הקמעונאות שלו 'שיווק השקמה'.
לוי הסביר: "תמיד שואלים אותי איך התחלתי ואיך הגעתי לתחום שבו אני עוסק. הייתי בחופש מהצבא ואמא שלי ביקשה ממני לעזור לה לעשות קניות בשוק מחנה יהודה. נסענו בקו מספר 7 והיא ביקשה שנרד ברחוב השקמה. תהיתי מדוע דווקא שם והיא ענתה: 'שם יושבים כל הסיטונאים'. היא ניגשה לאחד מהם וביקשה שתי קופסאות רסק והוא אמר לה: 'גברת, לכי אנחנו לא מוכרים פה'".

הוא הבהיר: "זה לא שהוא היה אדם רע אלא הוא לא התעסק עם לקוחות פרטיים. לי הבטן התהפכה כי אמא שלי בסך הכל רצתה לקנות יותר בזול. ואז עלה לי הרעיון לפתוח ברחוב השקמה חנות שתמכור ללקוחות פרטיים במחיר של סיטונאים. זה היה מחסן של 38 מ"ר ששיפצתי. ניגשתי לכל הסיטונאים שברחוב וביקשתי מהם מכל סחורה שהיתה להם ועוד דבר אחד קטן - שיפנו אלי את כל הלקוחות הפרטיים שהיו עליהם לטורח".
לסיום אמר: "בשלושה חודשים הראשונים מכרתי את המוצרים במחיר שזה עלה לי. עם הזמן התחלתי לחפש מאיפה הסיטונאים קונים והתחלתי לעבוד מול הספקים ולהרוויח את הפער הזה. ברגע שהטבתי עם הצרכנים שאני משרת אותם יצרתי ביקוש ומשם הכל התקדם", סיכם.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המחירים משתוללים
    לקוחה 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי אחת הרשתות היותר יקרות איך אתה מסביר, רמון, שגליל נייר סופג עלה בעבר 8.90 וכעת המחיר קפץ ל15.90 ולאחרונה ערכת ''מבצע'' 14.90 על אותו גליל נייר הכל יקר. איפה העוף ב-1.90 שהתהדרת למכור? ירקות רקובים, חלקם עם תולעים, בשר יותר יקר מהסופר השכונתי בצד השני של העיר. דוגמא קטנה: צוואר טלה ב-80 ש''ח לקילו בעוד שבסופר השכונתי הכי יקר בעיר הוא עולה 60 ש''ח אסאדו ב-70 ש''ח ובסופר השני 55 ש''ח. איך אתה מסביר את זה? ולא, אני לא מדברת על סניף אחר שלך. אני מדברת על סופר שכונתי קטן ועצמאי שגם יש לו מחלקת בשר.. מעניין אם הרמון קורא את הכתבה עליו ומציץ בתגובות. אני ממש בספק.
    סגור
  • 3.
    תשלום על כיבוד אם
    כל הכבוד 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשלום על כיבוד אם
    סגור
  • 2.
    רמי לוי
    דינה 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כול הכבוד והערכה אליך. גם אני קניתי אצלך ברחוב השיקמה
    סגור
  • 1.
    כמה סיפורים יש לרמ לוי,העיקר ליהות בחדשות
    רמבו 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 6
    הכי זול במדינה לא,חתולים ועכברים במקרים כן עכשיו סיפורים כשהיה קטן,את מי זה מעניין,חלב אתה משעמם אותנו
    סגור
  • רסק עגבניות ריסק את השוק
    רוקי 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אוי הקנאה אוי צר עין רמבו לא מתאים
    סגור