כסף וצרכנות

הסוף לתורים בחנויות הבגדים? זה המהפך שמחכה לכם

שני צעירים מכפר סבא יצרו מערכת שתאפשר לכם את חויית הקניות החכמה גם בחנויות הביגוד, כדי לקחת את הבגדים הביתה בלי לעבור בקופה
מערכת ice |  9
מותג האופנה עדיקה (צילום אור גפן)
שונאים לעמוד בתור בחנות הבגדים כשכולם מסתערים על הסיילים? בשנים האחרונות הישראלים כבר התרגלו לקנות במכונות האוטומטיות בסופרמרקטים השונים ובסופר פארם, להזמין משלוחים בלי לצאת מהבית, אבל רשתות האופנה עדיין היו מחוץ לתחום.
לשם כך, ברק אמטנאני ואורי לוי בני ה-28 מכפר סבא, הקימו סטארטאפ מסקרן בשם פייטאג (Paytag). בראיון למאקו סיפרו כי ההשראה לפייטאג הגיע בשיא תקופת הקורונה והבידודים: "אמרתי לאורי: 'תחשוב על זה. לשים צ'יפ בתוך הזמזם שמחובר על הבגדים, שאנשים יכולים לרכוש דרכו, והוא נפתח לבד ללא כוח אדם, ואז בן אדם יכול לצאת מהחנות, בגלל שהכול היה סגור, לא זכרנו אם עדיין יש זמזמים על הבגדים, אבל אחר כך הלכנו לקניון וראינו שזה קיים. אז התחלנו לפתח את המוצר".

כיצד זה עובד? "הלקוח בוחר פריט שברצונו לרכוש ומקרב את הטלפון הנייד שלו לזמזם שעל הפריט‏.‏ הפריט שבחר ייפתח כעת באפליקציית פייטאג, בה יוכל הלקוח לצפות במידע נוסף על המוצר ולהוסיף אותו לעגלת הקניות שלו.‏ הלקוח ממשיך להסתובב בחנות, ויכול להמשיך להוסיף פריטים לעגלת הקניות שלו כרצונו. לאחר שהלקוח מוכן לרכישה, הוא יכול להמשיך לקופה באפליקציית פייטאג ולהשלים את העסקה שלו (דרך אשראי או אפל/גוגל פיי)".
כמו כן, לאחר אישור התשלום על ידי החנות, הלקוח יוכל לעבור לעמדת הקופה העצמית ושם ישתמש במכשיר ניתוק קטן כדי לשחרר את הזמזם שיאפשר לו לקחת הבגד הביתה מבלי שיצטרכו לשחרר לו אותו וכמובן שהוא גם לא יצפצף.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מצויין
    אלי 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נשמע מצויין, במקום לעמוד שעה בתור לשלם שישימו עמדות לניתוק הזמזם ומוכר/ת שיעבור בין העמדות אם מישהו זקוק לעזרה עם הזמזם (כמו בשופרסל בקופות העצמאיות) .
    סגור
  • 8.
    ישראל בדיחה
    פשוט בדיחה 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פחחח ממש גאונים דבר ראשון לא בכל בגד יש זמזם דבר שני יהיה תור לפתיחת הזמזם אז מה עשיתם בזה תקראו לזה בשם האמיתי שלו זאת קופה כמו בסופר שמשלמים עם אשראי אז פה פשוט באפליקציה ולא המצאתם את הגלגל מתוק אחד עשיתם תור אחר
    סגור
  • 7.
    לא מעניין, מזמינים מחול, מי הפרייר שעוד קונה כאן (ל"ת)
    חחחחח 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 6.
    זמזמם
    משה 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זה לא יעבוד... אנשים יצטרכו עדיין לשחרר את זמן שזה מה שיגרום לתורמים... פתאום לא עובד או נתקה או אפליקציה לא עובדת... רוב הסיכויים שלא יעבוד... בכל זאת בהצלחה
    סגור
  • 5.
    ברוב החנויות המוכרים תופסים זבובים משיעמום (ל"ת)
    צופה 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 4.
    עובד שלא חושב שזה רעיון טוב
    ניראל 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אבל יש לה בעיה כי הזמזם צריך להיות לפי זוג בגד ומידה ובחנויות פשוט שמים זמזמים באופן אקראי אז זה אומר שכל חנות צריכה 7000 זמזמים לפי כל מוצר ולמיין הכל זה לא יעיל ביכלל
    סגור
  • 3.
    יפה ופשוט
    גבר גבר 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שיהיה להם בהצלחה.. (מניח שציק צק יחקו אותם)מקווה שרשמו על זה פטנט בארצות הברית ואירופה ומדינות גדולות
    סגור
  • 2.
    ומה עם למדוד בדיוק?
    סיסי 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ומה בקופה לשחרור לא יהיה תור? לא יודעת לא התרשמתי.
    סגור
  • 1.
    גאוני
    OBX 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    5 2
    רעיון גאוני ומדהים, לעשות את החיים קלים יותר, ולשפר את חווית הקניה בחנויות. גם כלקוח וגם כבעל חנויות בעבר, הסטאראפ הזה שווה את ההשקעה.
    סגור