כסף וצרכנות

תחפושות שושי זוהר ישברו את השוק? הלהיט מנטפליקס מגיע לחנויות

יצרנית התחפושות קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייצור ושיווק תחפושות המבוססות על דמויות מסדרת הלהיט WEDNESDAY (וונסדיי) ששברה שיאי צפייה בנטפליקס
מערכת Ice | 
פורים (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
יצרנית התחפושות הוותיקה שושי זוהר קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייצור, עיצוב ושיווק התחפושות המקוריות של הדמויות מתוך הסדרה המצליחה וונסדיי, ששברה שיאים וצברה הכי הרבה שעות צפייה בנטפליקס בשבוע הראשון לשידורה.
הסדרה "וונסדיי", שעוקבת אחרי עלילותיה של בת משפחת אדמס האפלולית ביותר, שנטיותיה האלימות מאלצות אותה לעבור לפנימיה ל"חריגים" כמוה – מצליחה לעשות את מה שכך כך הרבה סדרות בנטפליקס לא הצליחו. הסדרה כאמור הפכה ללהיט וכעת מתורגמת גם לתחפושת בישראל.

הילה זוהר  סמנכ״ל שיווק בשושי זוהר, יצרנית התחפושות המובילה בישראל, מוסרת: כי החברה שוקדת 365 שימים בשנה להביא את הלהיטים הכי חמים לצרכנים, מתוך הסדרות והסרטים האהובים והנחשבים ביותר, בהשקעה ייחודית ורבה ותוך תשומת לב לפרטים הקטנים".
תחפושות וונסדיי מצטרפות למבחר עצום של להיטים ומותגים מבוקשים של תחפושות בזיכיון בלעדי של 'שושי זוהר תחפושות' וביניהם: פסטיגל, נועה קירל, דיסני וגיבורי העל באטמן, סופרמן של אולפני  DC, נארוטו, דרגון בול, Hot Wheels, ברבי, פאוור ריינג'רס, ספיידרמן, בלאק אדם, קפטן אמריקה של MARVEL ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה