כסף וצרכנות

הונדה מורידה אלפי רכבים מהכביש: זו התקלה החמורה שהתגלתה

הונדה הודיעה לאחרונה על תקלה בכריות אויר במגוון רב של  סוגי מכוניות של החברה שנוצרו על ידי חברת טקאטה, כאשר 8,200 רכבים יורדים מהכבישים עד לתיקון התקלה. עדיין ל ברור אם התקלה גלשה גם מחוץ לרחבי ארה"ב
מערכת ice | 
הונדה (צילום ויקיפדיה)
ענקית הרכב הונדה הודיעה לאחרונה על תקלה בכריות האוויר ברכבים שמיוצרים בארצות הברית. האזהרה הדחופה שהוציאה החברה מפני התקלה ברכבים תקפה לסוגים הונדה אקורד, סיוויק, CR-V, Odyssey ופיילוט 2001-2003 ורכבי אקורה 3.2CL ו-3.2T. עדיין לא ברור האם התקלה נמצאת גם בדגמים שנשלחו למדינות אחרות, כמו ישראל, כאשר האזהרה בשלב זה היא רק למכוניות ההונדה מהסוגים הנ"ל ששווקו בארה"ב.
המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים במדינה אמר כי הבעלים של כלי רכב אלה אינם צריכים לנהוג בהם עד שהם יסדרו את התקלה מול החברה, והזהיר כי "הסיכון עבור נוסעי הרכב הוא חמור". הנתונים של מקרי המוות מפתיחת כריות אוויר הם מדאיגים במיוחד.
יותר מ-30 מקרי מוות ברחבי העולם, מהם לפחות 23 הרוגים בארה"ב, וכמו בן מאות פציעות בכלי רכב של יצרני רכב שונים מאז 2009 קשורים ישירות לפתיחה של כריות האוויר, שעלולות להתפוצץ ולשחרר רסיסי מתכת קטלניים בתוך כלי רכב. במהלך העשור האחרון, יותר מ-67 מיליון כריות אוויר של חברת טקאטה הותקנו ברכבים בארה"ב ויותר מ-100 מיליון ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה