כסף וצרכנות

כך תקנו אייפון בישראל בלי לקרוע את הכיס

המשווקת המרכזית של מוצרי אפל בישראל הודיעה כי מהיום אפשר לשלם על רכישות בחנויות שלה ב"אשראי חכם", בפריסה לעד 36 תשלומים מחוץ למסגרת הכרטיס
יאיר מור |  2
אייפון (צילום unsplash, shutterstock)
איידיגיטל, משווקת הפרימיום של אפל בישראל, החלה לאפשר היום תשלום על רכישות בחנויות ובאתר שלה באמצעות מה שנקרא "אשראי חכם" באמצעות שירות BlenderPay, כך הודיעה ספקית השירות, חברת הפינטק הישראלית בלנדר.
על כל רכישה של 1,000 שקל ומעלה ב-19 סניפי איידיגיטל, 7 סניפי איידיגיטל גודיז ובאתר איידיגיטל, יוכלו כעת הלקוחות לבחור, לצד תשלום באשראי, גם באפשרות של תשלום באמצעות BlenderPay, המעניקה מה שהיא קוראת לו "אשראי חכם" מחוץ למסגרת הרגילה. כך, ניתן לפרוש את הפירעון ל-36 תשלומים ללא ריבית, בלי שהדבר יבוא על חשבון מסגרת האשראי. התהליך לוקח מספר שניות, שבמהלכן אוספת בלנדר מידע על הפעילות הפיננסית של הלקוח כדי לאשר לו אשראי כזה.
איידיגיטל מצטרפת לשורה של חנויות בישראל שהטמיעו את שיטת ה"אשראי החכם" כאפשרות לתשלום על רכישות גדולות, במטרה לעודד ביצוע שלהן גם במצב הנוכחי, שבו לקוחות מתחילים לשקול רכישות כאלו פעם שנייה ושלישית. באפריל 2022 הודיעו המתחרה העיקרית של איידיגיטל, אייסטור, ויבואנית סמסונג, סאני, על שילוב אמצעי התשלום הזה עם אפשרות פריסה ל-60 תשלומים, וחודש אחר כך הודיעה מחסני חשמל על אפשרות רכישה באמצעות בלנדר בחלוקה לעד 36 תשלומים.
לא רק בישראל נהנית בלנדר מפעילות רבה: עד כה היא משרתת יותר מ-2,000 נקודות מכירה גם כאן וגם ברחבי אירופה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא שווה
    שלום 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקנו בשיווק לא מורשה ותחסכו 500 עד 1000 שקל
    סגור
  • 1.
    שופוני
    Hg 01/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שבישראל אנשים יקנו כשאין להם כסף רק בשביל השופוני
    סגור